Anbefalte innlegg

Har akkruat kjøpt meg en Passat 1.9tdi. . Ser helt grei ut nå og... Men hva mere kan man gjøre med den får å få den enda tøffere? Noen som har noe tips?... skal ha på film på vinduene det vil hjelpe mye tror jeg. Pr i dag er den senket, 18" øyleokk, og bakvinge.... OBS OBS hengerfestet skal av i helga:)

Passat.jpg

passat3.jpg

passat2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer! Fin bil Arne, bakrutespoileren er nesten obligatorisk på passat syntes nå jeg.

Syntes ikke lyktespoilerne var pent på denne bilen.

 

Ser ikke ut som den er lakkert helt ned, så det er jo et hett tips, ser plutselig MYE bedre ut da..

Ellers så blir den jo tøffere(etter mitt syn) med grøftelys. Kjøre med parklys sammen med grøftelys.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fjern antenne, vw merke og sett på noen andre baklykter (sånne halvt røde, halvt hvite f.eks. kommer ikke på hva de heter sånn i farta..)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer! Fin bil Arne, bakrutespoileren er nesten obligatorisk på passat syntes nå jeg.

Syntes ikke lyktespoilerne var pent på denne bilen.

 

Ser ikke ut som den er lakkert helt ned, så det er jo et hett tips, ser plutselig MYE bedre ut da..

Ellers så blir den jo tøffere(etter mitt syn) med grøftelys. Kjøre med parklys sammen med grøftelys.

 

Takk for det.... Ja så en lik bil i dag uten spoiler, så stor forskjell på det hverfall....

 

Har tenkt å lakke helt ned, men greit og vente til våren pga steinsprut og dritt om vinteren!

Hvertfall en hel og pen bil....

Noen småriper og sånn er det jo, men den er jo tross alt 9 år gammel!

Men meget fornøyd jeg, mye bil for penga!:)

 

Takk for tips!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får man forresten kjøpt orginale grøftelys til denne? og hva koster det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei,men hella har laget ett sett til denne modellen.Få like speil på bilen,ingen lyktespoilere,ny vinge bak(Caractere sin)Fjern nøkkelhull,lakk lyktene helt rød,hel leppe foran v/skiltet slik at den blir mere "clean",kjøp ferdig grunnet lister foran og bak evt. kjøp 3BG sine high line lister på sidene.Da får du krom der,men da må railsene også bli i krom.Dette blir pent.Ingen styling,men rent og pent

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.