#1 Skrevet Desember 12, 2007 Sett litt på nye hovedlyspærer til bilen, det er mye forskjellig... Jeg fant noen H4 som det sto xenon på... Lyser dem mere blått enn di vanlige da eller? Er dem bra? Noen som har tips til bra pærer som er gode og kjøre med når det er mørkt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 12, 2007 Jeg skiftet nylig til Philips X-Treme H4 og er veldig fornøyd. De gir et mye hvitere lys og skal iht produsenten gi inntil 80% mer lys på samme wattstyrke(55/60W) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 12, 2007 Ok:) Pris på dem da og hvor kjøpte du dem? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 12, 2007 Jeg betalte 40 Euro for 2 par inkl frakt og moms. Fant de på tyske ebay Hos den lokale delepusher'n tar de 300 for ett par 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 14, 2007 Osram har også kommet med noen nye pærer som visst skal være knallbra! Night Breaker, koster vel rett rundt 300kr minus klubbrabatt på Torshov! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 11, 2011 noen andre som har prøvd night breaker og som sliter med at de ryker i støtt og stadig. holdbarhelt 2-3 mnd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 12, 2011 noen andre som har prøvd night breaker og som sliter med at de ryker i støtt og stadig. holdbarhelt 2-3 mnd. Du er ikke alene om det problemet! Finn deg et annet alternativ F.eks GE sine +60% pærer Dem er holdbare og gir et utmerket lys. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 12, 2011 night breaker var kort levetid på, nå fungerer de bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 12, 2011 til den prisen bør de holde noe lenger syns nå jeg da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 14, 2011 hvem forhadler GE i norge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 15, 2011 hvem forhadler GE i norge? Vet ikke hvem som er importør, men jeg kjøpte pærene lokalt her på Statoil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 3, 2012 flere som er fornøyde med GE? og vet hvor de kan kjøpes? liten lyst å handle på statoil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...