syncrounderstell på jetta`?

Anbefalte innlegg

satt å tenkte litt på det i dag, hvordan er det å få på et syncro-understell fra golf, på jettan.

med tanke på bakaksel/dif. må en modifisere noe, el passer det rett inn på festene som er der.

kunne blitt både gøy å tøfft med jetta 4wd;)

noen som veit?: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

så ettersom det jeg skjønte innpå vwvortex, så må det bygges om en hel del?

så det er ikke bare bolt-on da regner jeg med.

ingen her på forumet som har prøvd dette før?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ikke si at det er gjort med en Jetta, men det finnes nå både golf 1 og Corrado med syncro i klubben. Skulle gjerne linket til deg, men må ut å prøve de ørten sokkene jeg fikk til jul. Men søk, og du vil finne.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får nok hovud infestningen til og passe, men innfestningen til Diffen kommer 10-15 oppi stephjulsbrønnen.

Så der må det litt sveising til. Har lagt ut bilder av corrado prosjekte eg begynte på ein gang. Der viser ka som må sveise og ikkje. Er gjort på noen kvelder med litt på gangs mot. Eg brukte Org. tverr bjelke fra Rallye til diffinnfestningen, men det er ikkje eit must. Så vist det er samme tunnel på jetta som corrado slepper du og gjere annet enn og lage fester til mellomaksel.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Per Magne, bygg i vei hadde vært drit tøfft, eneste jetta syncro i gausdal da!

Hadde nettopp inne en orginal jetta GLI syncro på auto for et par uker siden, grå farget hadde mye utstyr som el.ruter, el.soltak, 4 x el vinduer, ABS o.l... MASKIN!

Få tak i en golf syncro delebil og begynn og kapp ut biter i den og sveis inn i jettan :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.