Anbefalte innlegg

Beholder de 19" A8 Italia-replica felgene jeg da siden bilen skal selges i April-Mai. ;)

Rezize-1.jpg?t=1202825536

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Psht, det er jo bare 2 cm mere en meg :P og jeg skal ha 8x15" :P;)

 

Ja, de skal lakkes, ta det med ro :P

 

He he, hadde regnet med de skulle ligge utenfor verkstedporten i påvente av litt moteriktig patina alà "rustfri" :P Blir nok gromme de der på passaten ja men en 1/2-1" ekstra hadde den fortjent ;)

 

Tror dette blir supert jeg.. litt annerledes enn normalen og litt breiere enn fornuften tilsier.... Gleder meg til å bortforklare subbing igrunn : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da fikk jeg endelig på sommerhjulene på Rs2`n :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk takk:) har en liten tråd under Agder om du er nysgjerrig:):)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nåja, tipper det dukker opp 5-6 alternativer fra din side før du er i nærheten av å bestemme deg.. ;)
Host host hark hark.......:o Jaja da var på `an igjen på Ebay.de å lete etter felger hehe. Men denne gang blir det 18 tommere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Host host hark hark.......:o Jaja da var på `an igjen på Ebay.de å lete etter felger hehe. Men denne gang blir det 18 tommere.

 

Ja, har du handlet eller kikker du ennå?

 

Leste argumentet at du solgte BBS'ene pga kona med nyfødt. Det har sikkert litt å si med dekktype og bredde på felg, men det kan da ikke vært så vanvittig stor forskjell på 18 og 19 så lenge det går i lavprofil vel?

 

Har ei på 7 uker selv og har akkurat handlet inn 18 til neste vinter. Ble usikker på om jeg skal skal gå for 19 / 20 i år og heller bruke 18 med tanke på tulla. En annen viktig faktor er at dama ikke har hatt lappen lenger enn et halvt år, så må vel regne med en del kantkjøring denne sesongen. Hehe.

 

Slik ser dem da ut. CSA et eller annet :)

 

attachment.php?attachmentid=86091&stc=1&

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke handlet noe enda.....men tråler Ebay.de for 18 tommere om dagen. Har funnet noen Keskin felger jeg har til vurdering,men får se hva som dukker opp ;) Har vært noen tøffe Brabus og Carlsson felger til salgs også

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, midten av februar, skal påberobe meg synske evner og spå at du kommer til å bestemme deg og bestille, og ombestemme deg minst en gang før vi har passert Juli..

 

Har ikke handlet noe enda.....men tråler Ebay.de for 18 tommere om dagen. Har funnet noen Keskin felger jeg har til vurdering,men får se hva som dukker opp ;) Har vært noen tøffe Brabus og Carlsson felger til salgs også

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, midten av februar, skal påberobe meg synske evner og spå at du kommer til å bestemme deg og bestille, og ombestemme deg minst en gang før vi har passert Juli..
Hehe må opprettholde "policyen" min om å ikke kjøre to sesonger på samme felgene vet du. Kan se ut som det blir et sett med Porsche felger igjen nå.....;) Dekka er allerede på vei,225/40-18 Conti Sportcontact 3

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med det blir oppgradering til 19" RS4 type 2 felger i enten Chrome eller Gunmetal. må vell justere litt på KW`n for å få det til å passe;P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med det blir oppgradering til 19" RS4 type 2 felger i enten Chrome eller Gunmetal. må vell justere litt på KW`n for å få det til å passe;P

 

SAmme som jeg har tenkt på rs-4 II i gunmetal

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

SAmme som jeg har tenkt på rs-4 II i gunmetal

 

 

Kansje vi må ta ei bestilling ilag på Ebay. har kommet i kontakt med en som lever sånne felga der, både me og uten dekk... syns dem e sinnsykt rå i både Gunmetal og chrome... men har ikkje nåkka Chrome på bilen min... så bli vell å sei teit ut med chroma felga! da e d bedre med gunmetal. dem passe tell alt: rock :: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har BTW noen 18" rs4 II som ska selges! dekkan bør skiftes! send PM visst nånn e interisert! dem e 100% strøken!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kansje vi må ta ei bestilling ilag på Ebay. har kommet i kontakt med en som lever sånne felga der, både me og uten dekk... syns dem e sinnsykt rå i både Gunmetal og chrome... men har ikkje nåkka Chrome på bilen min... så bli vell å sei teit ut med chroma felga! da e d bedre med gunmetal. dem passe tell alt: rock :: rock :

 

Var sinnsykt fornøyd med mine RS4 II i gunmetal, gleder meg som en unge til å få dem på bilen....: rock :

Og som du sier, de passer til alt!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var sinnsykt fornøyd med mine RS4 II i gunmetal, gleder meg som en unge til å få dem på bilen....: rock :

Og som du sier, de passer til alt!!

 

Du har ikke et bilde å legge ut av bilen din med di felgene på? var det 18 eller 19 du hadde da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Handlet nye sommersko til brakka i dag :D Skulle ha ett sett i 18", men fikk godpris på 19" Zito GTR med 225/35-19 Nankang NS-2 : rock :

 

zito_gtr.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har ikke et bilde å legge ut av bilen din med di felgene på? var det 18 eller 19 du hadde da?

 

Nei har ikke prøvd dem på bilen enda, felgene ligger forsatt i esker og dekkene innpakket i plast:)

Jeg kjøpte 19", kjører 16" og 18" på vinter så da må det bli litt større på sommeren: smil :

 

Men du kan ta en titt på denne tråden som jeg opprettet ifm kjøpet mitt, god service og rask levering:

 

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=109688

 

Anbefales: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er mine nye sommersko til tralla mi. Kestik KT4 8.5x18" og 9.5x18" med Falken 225/40/18, kan hende jeg går ned til 35 profil. Felgene ble tatt hjem på prøve, og er nå til leverandør for montering av dekk.

 

DSC03154.jpg

 

DSC03163-1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis jeg blir ferdig med alt det andre jeg skal gjøre med bilen først, så blir det BBS RS 8x16 med 225/50-16. Retro-style;)

MC2_BBS02 (Small).jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse kommer bilen min til å rulle på i sommer. Måtte prøve dem i dag da de er helt nye.

RH AH Turbo 8,5x18"

 

IMG_1318.jpg

 

IMG_1328.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse kommer bilen min til å rulle på i sommer. Måtte prøve dem i dag da de er helt nye.

RH AH Turbo 8,5x18"

 

IMG_1318.jpg

 

IMG_1328.jpg

 

De kledde bilen meeget godt!!! Var bra senka den bilen din også :) Få på noen Porsche navdeksler så ser det enda tøffere ut ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De kledde bilen meeget godt!!! Var bra senka den bilen din også :) Få på noen Porsche navdeksler så ser det enda tøffere ut ;)

 

Porsche dekslene er underveis. Synes det er et must på disse felgene :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Porsche dekslene er underveis. Synes det er et must på disse felgene :)

 

Nå satt jeg cola`en i halsen her! Perkele for en lekker S2!!! Har ingen prosjekttåd innpå her?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.