#426 Skrevet Mars 17, 2008 Nyyyydelige felger! Kul bil også da... Felgene til salgs når stålfelgene er ferdig lakkert..? Felgene er tjuvlånt fra golf prosjektet så nei, de er nok ikke til salgs. kontakt paul hos dubmeister så ordner han nok et sett til deg til en ålreit pris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#427 Skrevet Mars 17, 2008 Mine sommerfelger med 235/35/19 dekk. Kjøpte de brukt, ikke sikker på hva felgene heter. Tips? Bedre bilde av felgen finnes her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#428 Skrevet Mars 17, 2008 Supersport, justerbart ned til 120mm. Har vel ca 2,5cm med gjenger igjen bak og 3cm igjen foran Ok, har du 12 cm klaring til bakken på laveste punkt? Min er 10,7 men ser ikke så lav ut i profil som din. Fikk akkurat godkjent kw settet mitt så nå må jeg prøve sommerhjula for evt. å senke litt mer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#429 Skrevet Mars 18, 2008 Mine sommerfelger med 235/35/19 dekk.Kjøpte de brukt, ikke sikker på hva felgene heter. Tips? Bedre bilde av felgen finnes her Gamle felga mine:) heter Spath sp15 http://bilprodukter.no/html-sider/bildesider/bp19.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#430 Skrevet Mars 18, 2008 Da var hjulene mine kommer til landet.Her er et bilde fra selgeren. AME SHALLEN AX Hmmm, tror det blir vanskelig å finne noen tøffere felger i klubben i år, sinnsykt tøffe! Hva bil skal de på? Hadde jo vært helrått på Golf IV/V dersom en får plass... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#431 Skrevet Mars 18, 2008 Har flere felger til vurdering endaFår se hva økonomien sier tror jeg... Her er ett alternativ: Kahn RS-X i 19" eller 20" [ATTACH]89604[/ATTACH] Eller Vogue Vortex R i 19" eller 20" [ATTACH]89605[/ATTACH] Men hvis ikke pengene strekker til så blir det vel bare RS4-II felger i 19" Tiden vil vise hva det blir. Hvor kan du få tak i disse felgene og til hva slags pris? (gjelder begge typene) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#432 Skrevet Mars 18, 2008 Hmmm, tror det blir vanskelig å finne noen tøffere felger i klubben i år, sinnsykt tøffe! Hva bil skal de på? Hadde jo vært helrått på Golf IV/V dersom en får plass... Takk for det De skal på min 2000 A6 Avant. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#433 Skrevet Mars 18, 2008 Ok, har du 12 cm klaring til bakken på laveste punkt? Min er 10,7 men ser ikke så lav ut i profil som din.Fikk akkurat godkjent kw settet mitt så nå må jeg prøve sommerhjula for evt. å senke litt mer Laveste punkt på bilen er vel ikke så mye mer enn 4-5cm vil jeg anta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#434 Skrevet Mars 18, 2008 8,5x19 Sportec på A4en, BBS RC 7,5x17 på Poloen Hvor får man kjøpt Sportec?? Og ca pris?? Så jo nydelig ut dette da!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#435 Skrevet Mars 18, 2008 Bare så du er obs på det har Vogue Vortex R gått ut av produksjon. Og Kahn RS-X ser ut til kun å leveres i 20-21" Finnes vel kansje noe replika da kansje?? Som sagt så er alt meget usikkert enda... Men jeg fant jo Vortex R på sidene til en forhandler i norge. Har ikke kontaktet dem enda da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#436 Skrevet Mars 18, 2008 Blir disse i år. TSW Kyalami 8x19 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#437 Skrevet Mars 20, 2008 Her blir mine sommerfelger i 2008 sesongen! det er ronal 17" kontra mine viper 15" vinterfelger ;P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#438 Skrevet Mars 20, 2008 Disse skal jeg rulle på: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#439 Skrevet Mars 24, 2008 Blir samme Schmidt felger på Golfen i år også. Finner lissom ikke noe som kler bilen bedre enn dem Blei nye felger på Passaten. 9.5x19 ET37. Zito SA17..! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#440 Skrevet April 2, 2008 Da er snart Brabus-felgene og H&R spacerne mine på vei opp til Ålesund. Skal bli godt å få av 15 tommere med piggfrie dekk. Håper det går greit med 8,5x18 ET30 nå da hehe...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#441 Skrevet April 2, 2008 Venter spent i disse dager da Momo Wrs 8x17 et 35, med 225/45 R 17 dekk er på tur fra felgimport. skal ha dem på "familie"passaten, så derfor ble det ikke mere enn 17" og heller ikke senk: eek : Passer dårlig på nordnorske veier med store felger og lav bil! Blir uansett bedre enn de originale 16" jeg har fra før Link til Momo: http://www.wheelwizards.net/momo/default.asp?manufacturer=test&chassis=4740&image=WRS_Silver 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#442 Skrevet April 3, 2008 brock b1 ET13, 8,5x17" med 205-40 toyo RÅTT!!! dette tror jeg er noe av det fineste jeg har sett på lenge... fytti bilen din var fin;) *sikler på* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#443 Skrevet April 3, 2008 Oz superturismo gt i 19" på meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#444 Skrevet April 4, 2008 Møkkete bil, nye felger Alt galt i dag når jeg skulle hente disse. Felgene var bestilt i ET35, men hadde fått ET45, så måtte space ut 5mm foran. Når jeg kom hjem så jeg at dekka hadde feil load/hastighetsindex (88Y isteden for 91W), men ringte Dekkspesialisten og får nye dekk om litt over 1uke, da i 235/35 isteden for 225/35. Men er på tross av dette fornøyd med resultatet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#445 Skrevet April 4, 2008 Tøffe felger Tommy. Får du ikke 225 dekk med riktig loadindex? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#446 Skrevet April 4, 2008 Tøffe felger Tommy.Får du ikke 225 dekk med riktig loadindex? Joda, det er ikke noe problem, men det var tomt på lager og eneste på vei inn i nærmeste fremtid var 235. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#447 Skrevet April 4, 2008 Joda, det er ikke noe problem, men det var tomt på lager og eneste på vei inn i nærmeste fremtid var 235. Ok da så. 225 dekket sitter finere på felgen enn 235, men det er du kansje klar over. så blir rulleomkredsen litt på kanten med 235 og, men det bør gå greit å få godkjent for det trur eg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#448 Skrevet April 4, 2008 Ok da så. 225 dekket sitter finere på felgen enn 235, men det er du kansje klar over. så blir rulleomkredsen litt på kanten med 235 og, men det bør gå greit å få godkjent for det trur eg. Det er ikke fryktelig mye forskjell på bredden, så tror det bli helt greit (mulig felgbeskyttelsen kommer på ustiden av kanten som en bonus ). Blir 3.1% forskjell i rulleomkrets, så er innenfor hva som er tillatt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#449 Skrevet April 4, 2008 du må ha 235 på din bil, siden du må ha load index 91. dette får du ikke i 225, der du da får maks 88 i LI. Er ikke akkurat gunstig å kjøre med for lav LI. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#450 Skrevet April 4, 2008 du må ha 235 på din bil, siden du må ha load index 91. dette får du ikke i 225, der du da får maks 88 i LI.Er ikke akkurat gunstig å kjøre med for lav LI. Du har rett der, gitt. Men da blir det hvertfall riktig etterhvert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...