#451 Skrevet April 4, 2008 Får rulle rundt på disse mens jeg leter etter BBS RS jeg da... Ikke like flashy som mye annet i denne tråden, men skal nok bli bra til slutt:) Noen som vet hva de heter? Ble visst levert på S2... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#452 Skrevet April 4, 2008 Blir samme felger som i fjor, visst jeg ikke selge disse å kjøper likedan i 19". 18" RS4 type 2 med Nankang NS-II 225/40-18: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#453 Skrevet April 5, 2008 Blir disse på meg i år også, TSW kyalami 8,5 x 20 et 35 med 5mm spaser.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#454 Skrevet April 5, 2008 Her er mine 19" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#455 Skrevet April 6, 2008 Ble nye rs4-felger i går. Kjempemorro å våkne med snø i dag tidlig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#456 Skrevet April 6, 2008 Hentet disse på fredagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#457 Skrevet April 6, 2008 Blir spennende å se! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#458 Skrevet April 6, 2008 s2'n med nye felger: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#459 Skrevet April 8, 2008 Fekk på sommarfelgar og H&R senkesett igår, så tenkte eg måtte legga inn et par bilder her: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#460 Skrevet April 8, 2008 Jeg måtte gå for en lavbudsjettsløsning i år pga. nært forestående bryllup. Pulverlakkering utført av Aarsland Stål & Lakk. Jeg har valgt å beholde senterkoppene originale for å "trekke ned" litt av chromen ellers på bilen. (Burde vel egentlig vasket bilen før jeg tok bildene, men...) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#461 Skrevet April 8, 2008 Fekk på sommarfelgar og H&R senkesett igår, så tenkte eg måtte legga inn et par bilder her: Vakkert! Den siger vel litt etterhvert? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#462 Skrevet April 8, 2008 Disse er bstilt i dag 8*18 foran og 9*18 bak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#463 Skrevet April 8, 2008 Vakkert! Den siger vel litt etterhvert? Jo takk, syns det blei ganske bra:) Tviler på at den siger så masse egentlig. Var brukt ser du... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#464 Skrevet April 8, 2008 Disse er bstilt i dag 8*18 foran og 9*18 bak Feite felger Tore Kikket selv på disse, men fantes ikke riktig impress! vertinni er rått!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#465 Skrevet April 8, 2008 Vakkert! Den siger vel litt etterhvert? H&R settet er veldig "høyt" selvom det er 40mm. Var brukt på 200'n i 3/4 år av meg så håper det hadde sigi seg til ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#466 Skrevet April 8, 2008 Sommerhjula mine, Spath SP 15 19" med 235/35/19 dekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#467 Skrevet April 8, 2008 Her er min endelig på montert! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#468 Skrevet April 9, 2008 Blir disse på min audi 100 typ44tq med 40 40 senk. noen som kan modde litt i photoshop å se hvordan det blir ? så hadde jeg blitt glad:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#469 Skrevet April 10, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#470 Skrevet April 11, 2008 Banehjul på plass, skodd med glatte linglong dekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#471 Skrevet April 11, 2008 Her et bedre bilde av sommer hjula mine Og her er de sammen med bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#472 Skrevet April 11, 2008 Ruller på de originale vw sommerfelgene til R-TSI, 7,5x18" Charlston med 225/40/18 Bridgestone Potenza såler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#473 Skrevet April 11, 2008 Bjørn Erik, Det greiene du har fremme på panser - why? Jeg så mange i Tyrkia kjørte med slike greier. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#474 Skrevet April 11, 2008 Banehjul på plass, skodd med glatte linglong dekk Mulig jeg er litt spesiell, men det bildet ga meg en tåre i øyekroken... Nyyyydelig! (Hvis hjula skal selges; let me know!) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#475 Skrevet April 11, 2008 Banehjul på plass, skodd med glatte linglong dekk Ble konge dette Ole! Synd du har mere kløver i lommene enn meg... Om ikke hadde disse sittet på en annen S2! Siden jeg kom på 2. plass i budrunden har vel jeg forkjøpsrett om du skal selge! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...