#476 Skrevet April 11, 2008 Sommerhjula mine, Spath SP 15 19" med 235/35/19 dekk. Ble bra det:) Senk neste nå Torjus? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#477 Skrevet April 11, 2008 7,5x15 RSL Cult på toern, 7x17 org. VW-felger på treern. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#478 Skrevet April 12, 2008 Disse er bstilt i dag 8*18 foran og 9*18 bak dem var rå.godt valg,er det tre delte felger eller?? Litt tidlig enda,men hvis du har bestilt dem,kan jeg vel så å si gratulere med nye felger;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#479 Skrevet April 12, 2008 18 JZ Wheels, Trenger bare senk nå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#480 Skrevet April 12, 2008 Bjørn Erik, Det greiene du har fremme på panser - why? Jeg så mange i Tyrkia kjørte med slike greier. Det er for å beskytte panseret mot steinsprut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#481 Skrevet April 12, 2008 min sommer hjul 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#482 Skrevet April 12, 2008 min sommer hjul ÅÅÅÅ gud for ein nydelig bil 100% perfekt etter min smak vertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#483 Skrevet April 12, 2008 har ikke fått satt inn grøftlysa enno men ligge å venter i garasjen de;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#484 Skrevet April 12, 2008 Har fått vrengt på dekk på felgene mine idag så nå er det bare å vente på spacere.........ET55 funker dårlig på bilen min. Prøvde å få med finishen på felgene men fikk ikke helt med hvor blanke de egentlig er.........tror det blir tøft med Tyrkiske dopdealer-hjul på Passaten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#485 Skrevet April 13, 2008 Orginale 8,5x19" med 255/35-19" dekk. Er vel 2delde BBS felg produsert for Audi. Rett meg om jeg er på bærtur nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#486 Skrevet April 13, 2008 Blir å rulle på disse. 8*18 oz futura 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#487 Skrevet April 13, 2008 ha lagt inn før men slenger inn 2til etter senk = ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#488 Skrevet April 13, 2008 Dær va sommerhjula på i Nord 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#489 Skrevet April 13, 2008 Da fikk jeg ENDELIG lagt om Må si jeg ble fornøyd med de nye skoa Beklager det dårlige bildet, skal få knipset noen bedre bilder om ikke så lenge... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#490 Skrevet April 13, 2008 Kristoffer: Hvordan kan du legge ut et så lite bilde bare for å "tease", når jeg vil se et større og bedre, samt flere, bilder av bilen med felgene på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#491 Skrevet April 13, 2008 Her er mine sommerhjul for 2008 sesongen. 20" Estauto No76 Black, med 225/30/20, greit med dekkstrekk kan du si *Ja bilen skal senkes! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#492 Skrevet April 13, 2008 Kristoffer: Hvordan kan du legge ut et så lite bilde bare for å "tease", når jeg vil se et større og bedre, samt flere, bilder av bilen med felgene på? Hehe... Fikk bare knipset dette med mobilen etter jeg la om istad. Har ikke noe brukbart kamera selv enda, men en kompis av meg med nyinnkjøpt speilrefleks-kamera, skal få knipse noen bilder en av de nærmeste dagene Må si meg STRÅLENDE fornøyd med disse hjula 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#493 Skrevet April 13, 2008 Ah, hadde håpet på at det kunne ha kommet noen flere bilder nå jeg, men den gang ei. Skjønner godt hvorfor du er fornøyd, for det var en helt perfekt, men dog ikke så vanlig, kombinasjon på en Rallye;) Hva slags bredde, innpress og dekkdimensjon snakker vi om her da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#494 Skrevet April 13, 2008 Ah, hadde håpet på at det kunne ha kommet noen flere bilder nå jeg, men den gang ei. Skjønner godt hvorfor du er fornøyd, for det var en helt perfekt, men dog ikke så vanlig, kombinasjon på en Rallye;) Hva slags bredde, innpress og dekkdimensjon snakker vi om her da? Takk for det ! 8,5x16" ET24 og 14. Toyo Proxes 195/40/16 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#495 Skrevet April 13, 2008 Blir disse på min i år også (8x18 med 225/40 BF Goodrich): 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#496 Skrevet April 13, 2008 Blir vel disse på min i år også: Zito Welin 8,5*19 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#497 Skrevet April 13, 2008 Har ikke lagt om enda, mene her er mine : Bm Cobra 225/40-18" Mvh Børge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#498 Skrevet April 13, 2008 Endelig bredda steelies på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#499 Skrevet April 13, 2008 Disse blir i allefall med meg oppattover fra Tyskland... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#500 Skrevet April 13, 2008 Disse blir i allefall med meg oppattover fra Tyskland... Se der ja,offisielt nå ......Porsche Sluts blir tøft !!! Husk å kjøpe adapter-spacere når du er der nede i Das Vaterland nå da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...