#501 Skrevet April 13, 2008 Håkon, selg meg de felgene der, er du grei;) På forhånd takk. Fikser kontanter tvert om du skal selge felgene (innenfor en viss grense, altså). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#502 Skrevet April 14, 2008 Blir samme som i fjor... Bildene er tatt før jeg satte på spacere.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#503 Skrevet April 14, 2008 Endelig bredda steelies på Det der ble jæveli stilig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#504 Skrevet April 14, 2008 tja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#505 Skrevet April 14, 2008 tja... He he...Ja du mangler bare skinnbukse og rosa jakke da..... PIMP!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#506 Skrevet April 14, 2008 Tom Henning: de der regner jeg me du har sett på en grønn golf i vw scene? Blir tøft med 165/45/15 det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#507 Skrevet April 14, 2008 Tom Henning: de der regner jeg me du har sett på en grønn golf i vw scene? Blir tøft med 165/45/15 det.. 165/50r15 blir det da de er smalere en federal sine 165/45 å potenza er ikke å oppdrive så bli edit: har ikke sett den nei, link?=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#508 Skrevet April 14, 2008 har den bare i papirform.. er vel 1-2 år gammelt blad.. Han har conti på sin og bra strekk med de.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#509 Skrevet April 17, 2008 Kjører på disse i år 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#510 Skrevet April 17, 2008 Kjører på disse i år Megatommel opp! Hvilken farge/lakk har du brukt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#511 Skrevet April 17, 2008 Da var sommerhjula til bobla skodd for sommeren også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#512 Skrevet April 18, 2008 Leter etter slike: 8,5x19 og 10x19 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#513 Skrevet April 18, 2008 da er vi to;) bare 8x18;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#514 Skrevet April 18, 2008 I dag kom det 4 esker med felger til meg fra Tyskland: smil : Schmidt Th-line 9x17 et18 Dekk er ikke kommet enda, men måtte skru dem på bilen for å se.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#515 Skrevet April 18, 2008 Schmidt Th-line 9x17 et18 Latterlig rått mr. Sperstad! Blir spennende å se med dekk på. Så ut til at ET18 var veien å gå også. Kom godt ut i hjulbuen ihvertfall. Åssen var backsettingen på disse, tror du kalipperklaring 1 også hadde gått over kalipperen også? (Send meg gjerne et bilde fra innsiden av felgen om du har mulighet.) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#516 Skrevet April 18, 2008 Latterlig rått mr. Sperstad! Blir spennende å se med dekk på. Så ut til at ET18 var veien å gå også. Kom godt ut i hjulbuen ihvertfall. Åssen var backsettingen på disse, tror du kalipperklaring 1 også hadde gått over kalipperen også? (Send meg gjerne et bilde fra innsiden av felgen om du har mulighet.) Jo takk! Men du er vel litt "innhabil" ang. th-line..hehe Tror dette blir bra med dekk! Men tror nok høydejusterbart hadde vært kjekt for å få det helt på topp. Valsing kan det nok bli behov for foran tror jeg, får se når dekk er på plass. ET 18 var nok "riktig" ja. Var en del måling å tenking før bestillingen ble sendt... Klaringen til caliper er kjempe god, caliperklaring 1 hadde ikke byd på problem! Skal få tatt bilde av innsiden til deg.. har fokusert mest på fremsiden jeg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#517 Skrevet April 18, 2008 Megatommel opp! Hvilken farge/lakk har du brukt? Takk takk, fargen er Antrasitt, hvis det er slik det skrives: klø : Ble fornøyd selv, selv om jeg var skeptisk i starten: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#518 Skrevet April 19, 2008 Skal få tatt bilde av innsiden til deg.. har fokusert mest på fremsiden jeg:) Og det skjønner jeg godt, selv om jeg kan kalles inhabil der jeg også Kjempebra at det er andre enn VW folk som satser på TH-lines, bare synd at det begynner å bli så mange med de felgene nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#519 Skrevet April 19, 2008 Kjempebra at det er andre enn VW folk som satser på TH-lines, bare synd at det begynner å bli så mange med de felgene nå.TH Lines er snart like vanlig som RS4 felger nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#520 Skrevet April 19, 2008 Fælt så tøff du skulle være om dagen da, Pål:p Nei, ikke i nærheten av det en gang, og takk Allah for det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#521 Skrevet April 19, 2008 Fælt så tøff du skulle være om dagen da, Pål:p Nei, ikke i nærheten av det en gang, og takk Allah for det.Hehe neida men begynner jo å bli en del biler i klubben som har det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#522 Skrevet April 20, 2008 Da er mine Keskin KT4 montert 8.5x18" og 9.5x18" med 225/40/18 rundt om hele.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#523 Skrevet April 20, 2008 Kjører rundt på disse jeg: 19" med profil på 235/35 og innpress på 35 (skal spaces 10mm bake) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#524 Skrevet April 20, 2008 Samme som i fjor, ASA FN-2 9,5*19" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#525 Skrevet April 20, 2008 Var å tjuvlånte en spacer isted for å se hvordan felgene ble på bilen. På bildet er det 20 mm spacer montert,dvs ET35......men jeg har bestilt meg 25 mm spacere (ET30) men jeg skal hive på noen 5 mm spacere i tillegg for det er overraskende god plass selv etter senkeskåler ble montert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...