#1 Skrevet September 10, 2004 Heysann. Var på Nordmøre Gatebilklubb sitt meget BRA! Arrangement på Lånkebanen.. Kan nevne god lyd av turbofemmer som trekkplaster Dette er noe av de bedre treffene du finner nord for Vålerbanen og er absolutt å anbefale! Her er en "kort" video med høydepunktene fra deres treff høsten 2004. ngk-treff-lankebanen-2004-divx.avi (188 meg DivX video, Høyre lagre mål som) STOR Takk til Shivath og Tick for hjelp til hosting. (Planer og ideer for en eventuell dvd fra NGK sine treff er under vurdering, har mer video også fra dette treffet som måtte klippes bort ) KOMMENTARER ER ALLTID ØNSKET! Gjerne negative, men laster du ned og liker / hater det du ser, skriv noen ord 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 10, 2004 Opprinnelig postet av Tor Morten Berg Heysann. Var på Nordmøre Gatebilklubb sitt meget BRA! Arrangement på Lånkebanen.. Kan nevne god lyd av turbofemmer som trekkplaster Dette er noe av de bedre treffene du finner nord for Vålerbanen og er absolutt å anbefale! Her er en "kort" video med høydepunktene fra deres treff høsten 2004. KOMMENTARER ER ALLTID ØNSKET! Gjerne negative, men laster du ned og liker / hater det du ser, skriv noen ord Endelig kom filmen. Du fikk med deg alle høydepunktene, og du har et bra utvalg av pene bakdeler( litt skuffa over og ikke se min der, men men(-: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 10, 2004 Bra film, men jeg blir litt 'crazy' av kameraføringa i starten, som vanlig :-) Ser at jeg gikk glipp av en del action ved å holde meg borte fra Lånke denne dagen ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 10, 2004 Opprinnelig postet av Julie Tronsmo Endelig kom filmen. Du fikk med deg alle høydepunktene, og du har et bra utvalg av pene bakdeler( litt skuffa over og ikke se min der, men men(-: Ble du skuffet Julie? PS, blir enklere å lese om du passer på å ha en {QUOTE} og en {/quote} tag og SÅ skrive det du kommenterer (nb, konstruktiv kritikk, pleeeaaase ikke slå meg neste gang?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 10, 2004 Opprinnelig postet av Ola L Lereim Ble du skuffet Julie? PS, blir enklere å lese om du passer på å ha en {QUOTE} og en {/quote} tag og SÅ skrive det du kommenterer (nb, konstruktiv kritikk, pleeeaaase ikke slå meg neste gang?) Ok, synes det blir så liten plass å skrive på, men skal ta det til etterretning 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 10, 2004 fliiiink! bare gått litt i spinn på ymse PMer også (var noe om noe 140hk TDI bl.a. ... ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 10, 2004 venter i spenning mens film lastes ned... 66% her nå... Slike type bakdeler som Julie snakker om ? -> http://www.stud.ntnu.no/~bondo/bilder/l%e5nke-sept04/l%e5nke-sept-2004%20029.jpg har Bilde av julie forfra her da :rolleyes: http://www.stud.ntnu.no/~bondo/bilder/l%e5nke-sept04/l%e5nke-sept-2004%20038.jpg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 10, 2004 Opprinnelig postet av Morten Bondø har Bilde av julie forfra her da :rolleyes: http://www.stud.ntnu.no/~bondo/bilder/l%e5nke-sept04/l%e5nke-sept-2004%20038.jpg "dette skal du få angre..." 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 10, 2004 Enda en kvalitetsproduksjon fra film-maskinen Tor Morten. Keep 'em coming. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 10, 2004 film-maskinen ? hahahaha du gjorde kvelden min Mattis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 10, 2004 lean mean film machine 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 11, 2004 stor film! bra at noen tar seg bryet..lurer fælt på hvordan resultatet ville blitt mellom ES2`n vs merchedesen på aks testen??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 11, 2004 Opprinnelig postet av Jo Persen stor film! bra at noen tar seg bryet..lurer fælt på hvordan resultatet ville blitt mellom ES2`n vs merchedesen på aks testen??? Det lurer vi alle på.. Synd at de var så amatør at de kjørte samme biler flere ganger, og de med minst hk mot de med mest..? Tenker de ikke... Men S2'en er King på lånke, og powerered by Quattro så jeg tror nok den hadde knust det som var 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 11, 2004 Vet ikke om det er noen herfra som kjenner til den beige Galanten som forsvinner fort ned den ene "bakken" aller hva det er der etter å ha sluppet en grei dose svartrøyk. Mistenker nemlig dette for å være husverten littegrann 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 11, 2004 Grom video Tor Morten! Digga introen, innholdet, og musikken! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 11, 2004 Opprinnelig postet av Ola L Lereim Vet ikke om det er noen herfra som kjenner til den beige Galanten som forsvinner fort ned den ene "bakken" aller hva det er der etter å ha sluppet en grei dose svartrøyk. Mistenker nemlig dette for å være husverten littegrann Det er nok en lokal helt fra surnadal, en nissan laurel 2,8 diesel med ettermontert "valmet-turbo".... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 11, 2004 åh, OK 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...