#1 Skrevet Desember 12, 2007 Hei! noen som har asa ar1 19" til salgs? skal ha de på en passat 3bg. Helst de som er krom og svart. eller bare med krom kant. ikke hel krom tror jeg. minimum 8,5 brede har noen jz 8,5 18 som kan selges trenger ikke være bra dekk eller dekk på dem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 13, 2007 her er bilder av de jeg vil ha. helst med sort inni. eller like uten sort. men ikke hel krom. de jeg kan selge ser du på profilen og på bildene av bilen min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 14, 2007 heisann.. truls fra nes? Pen den røde Passaten din.. kikket på den på Audi vw på tirsdag tror jeg dt var.. mulig jeg vet om ett sett med slike til salgs i 19, å muligens ett i 20.. kan høre om dt er inntresant.. Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 14, 2007 Hva slags boltsirkel har passat? Mulig jeg selger mine om jeg skal bytte til sommern. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 14, 2007 Hva slags boltsirkel har passat? Mulig jeg selger mine om jeg skal bytte til sommern. 5x112 så dine passer ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 14, 2007 5x112 så dine passer ikke. Det var da dumt. jeg som hadde tenkt å selge nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 14, 2007 tror det er samme men. hva slags bil har du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 14, 2007 tror det er samme men. hva slags bil har du? Fortsatt audi tt. Er vel 5x112 på Passat kanskje ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 14, 2007 Hvis noen har i 5x100 19" så ta kontakt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 14, 2007 Hvis noen har i 5x100 19" så ta kontakt! Les hele tråden du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 14, 2007 okei, trodde det var 5x112 på den også jeg. samme som mye anna. men samme som a3 på den da altså. noen som veit om orginal navi til meg ell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 14, 2007 Hva er prisen på slike felger, tenkte å ha de på min a4 8e! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 15, 2007 okei, trodde det var 5x112 på den også jeg. samme som mye anna. men samme som a3 på den da altså.noen som veit om orginal navi til meg ell? Om du kjenner Vegard johansen i moelv kan du høre med han.. tror han selger sin.. kan høre med han om du ikke gjør dt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 15, 2007 Om du kjenner Vegard johansen i moelv kan du høre med han.. tror han selger sin..kan høre med han om du ikke gjør dt.. okei, kjenner du han så kan du høre med han. er det han som har den svarte passaten? hørt noe om de felgene eller? åssen senk har du på bilen din? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 15, 2007 Hva er prisen på slike felger, tenkte å ha de på min a4 8e! Rundt 10k for nye med dekk. så de er ikke så dyre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 15, 2007 Rundt 10k for nye med dekk. så de er ikke så dyre. Hvor får man kjøpt de? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Desember 15, 2007 omtrent alle steder tenker jeg. sharif da. og andre som har asa. ebay.de er billigst. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Desember 15, 2007 okei, kjenner du han så kan du høre med han. er det han som har den svarte passaten? hørt noe om de felgene eller? åssen senk har du på bilen din? stemmer dt ja.. sendt han mld nå så får man se hva man får til svar.. har sendt mail til han ene å sender sms til han andre ang felger nå.. usikker igrunn, men vil ha justerbart da dt blir for mjukt syns jeg.. vant til dt så ble litt gjynge hest dette,, dessuten er den for høy.. du har på din da? lyst på slike lister du har å rails samt takvinge, fin farge osv på din også btw.. to eksos tuter ut å så jeg, pent å ikke likt som alle andre har dt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Desember 16, 2007 stemmer dt ja..sendt han mld nå så får man se hva man får til svar.. har sendt mail til han ene å sender sms til han andre ang felger nå.. usikker igrunn, men vil ha justerbart da dt blir for mjukt syns jeg.. vant til dt så ble litt gjynge hest dette,, dessuten er den for høy.. du har på din da? lyst på slike lister du har å rails samt takvinge, fin farge osv på din også btw.. to eksos tuter ut å så jeg, pent å ikke likt som alle andre har dt okei, synes min ble veldig fin jeg.. stiv å fin å kjøre med, samtidig somkomforten er i behold ( hvertfall delvis) har eibach jeg.. er vant med biler "uten" så veldig fjæring jeg også, men ble overrasket over hvor fin den egentlig ble, var skeptisk først men. takk for det hadde du kjøpt highline hadde du fått det hehe! vet ikke pris på lister, men rails koster hvertfall 1300kr, spurte på pris fordi den ene min har noe steinsprut. Eksostutene stammer fra merse 270 cdi. synes dem var mye finere enn de sugerør greiene som alle andre setter på. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...