#1 Skrevet Desember 12, 2007 Har en -87 mod. Audi 80 med 1,8e som ikke vil gå på tomgang når den er kald. Har skiftet alt i tenningsdeler, sjekket for lekkasjer i vakumslanger. Når bilen er varm går den for høyt på tomgang. 1200-1500 omdr. Klarer å holde liv i den hvis jeg ligger over ca 2000 omdr. Noen som vet hva dette kan være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 12, 2007 Skift ut den ene temp-føleren som sitter på venstreside av toppen, du ser den kjøleslangen med to tempfølere, jeg husker ikke hvem av dem du bytter ut men tar du bilde av dem skal jeg vel klare å lokalisere den du skal bytte ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 13, 2007 Skift ut den ene temp-føleren som sitter på venstreside av toppen, du ser den kjøleslangen med to tempfølere, jeg husker ikke hvem av dem du bytter ut men tar du bilde av dem skal jeg vel klare å lokalisere den du skal bytte ut. Takk for svar, Sigmund. Legger ut bilde av det jeg tror du mener. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 18, 2007 Noen som vet om det går an å måle disse følerene? Går jo ikke an å bytte inn igjen hvis det er noe annet som er feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...