#1 Skrevet Desember 12, 2007 Som sagt i trån så åpner bak luka seg.. det er første gang det har skjedd i dag. er når jeg starte bilen å nor jeg stopper å lar den svive(feks slipper noen av) da åpner bakluka seg på samme måte som den ville gjort vist jeg hadde trykket på knappen på nøkkelknippet..så står den der å åpner å åpner fårde om den er åpen..kan høre at den åpner.. vist jeg får bilen i gang så skjer åpner den seg ikke mere.. men er jo skikkelig irriterende: bh : er det noen som vet va detta kan være?? første jeg tenkte va dorli batteri på nøkkelknippet; andre tanken som slo meg var om det kan være noe som er fryst inne i låsen på bilen i og med at det har vært minus grader 2siste dagene.. noen andre som har noen gode teorier eller som bare vet vorfor den oppfører seg slik:confused: Takker på forhånd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 12, 2007 Audi A4 B5? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 13, 2007 oi glemte å sei d: dum : det er en A3..8L..03mod 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 14, 2007 ikke non som har noen formeninger om va som "kan" være galt a? i da var den skikkelig vanskeli..med en gang jeg skulle starte bilen så låste den seg opp å det gjorde den forde om den var åpen låste opp å opp hele tia.. jeg låste den med nøkelen, når jeg gjør det skjer det ikke noe mere men er irriterende å ha det slik.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 14, 2007 Ledningsnett bakluke? Det er blitt kaldt og ledninger blir sprøe. Hadde en Sharan med en bakluke som åpnet seg hver gang kunde tråkket på bremsen idag. Du må ha diagnose. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...