Anbefalte innlegg

Bilen går helt fint når den går, men når jeg stopper den så nekter den å starte.

Så må jeg la den stå en stund, alt i fra ett par timer til ett par dager: eek : før den starter igjen:confused:

Har i kveld feilsøkt litt og funnet ut at det ikke kommer strøm bak til pumpen.

Så hva er feilen da?? rele,sikringsholder, bakdel på tenningslåsen??

Finner foresten ikke ut hvor bensinpumperelet sitter, noen som vet?? så tar jeg gjerne imot tips:)

Mvh

Kim

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde akkurat samme feil på min 100 med ABK-motor. Startet uten problemer når den hadde stått en stund, men var lite villig dersom jeg nettopp hadde hatt den i gang. Min ble frisk etter bytte av bensinpumpe. Det var visst en ventil i denne som gjorde at trykket ble borte.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde akkurat samme feil på min 100 med ABK-motor. Startet uten problemer når den hadde stått en stund, men var lite villig dersom jeg nettopp hadde hatt den i gang. Min ble frisk etter bytte av bensinpumpe. Det var visst en ventil i denne som gjorde at trykket ble borte.

Hei..

Takk for tipset.

Har vurdert bensinpumpen jeg også, men i går etter litt feilsøk så fant vi ut at det ikke gikk strøm i ledningene inn til pumpa:confused:

Mvh

Kim

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

PerL tipset meg om at dette var problemet, og jeg må si at jeg hadde noe av samme problem når releet til ECU'en (sitter rett under rattstammen bak dekselet der) var gåent! Loddet over loddingene inni releet, og bilen har gått bra siden..Verdt å sjekke, i hvertfall! Disse Bosch-releene er ikke spesielt smart konstruert, mye vekt som bare sitter i små loddinger!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jim: det er skiftet:) rele30

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.