#1 Skrevet Desember 12, 2007 Har prøvd å poste dette spm tidligere uten hell. Prøver igjen. Har problemer med at jeg får en puff-lyd fra motoren ved når jeg slipper gassen etter gasspådrag. Hva kan være galt??. Bilen er en S6 2,2 På forhånd takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 12, 2007 Det er vel bare litt 'puste' lyd pga. du har turbo? EDIT : Har du montert resirkventil og åpent filter...? En kompis av meg sin bil puster iallefall når han slipper gassen,det er en 1,8TQ med resirk og åpent filter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 13, 2007 Har prøvd å poste dette spm tidligere uten hell. Prøver igjen. Har problemer med at jeg får en puff-lyd fra motoren ved når jeg slipper gassen etter gasspådrag. Hva kan være galt??. Bilen er en S6 2,2 På forhånd takk! Med den forklaringa som du gir, kan jeg ikke annet enn å tro det er turboen som gir fra seg litt lyd når du har fått opp ladetrykk og slipper gassen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...