#1 Skrevet Desember 13, 2007 : eek : http://youtube.com/watch?v=p42UKi8zAdc&feature=related 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 13, 2007 fyyy f.... godt gjort:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 13, 2007 kan vel også kalle dette flaks, visst den er ekte da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 13, 2007 WOW, mer enn flaks der tror jeg!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 13, 2007 kan vel også kalle dette flaks, visst den er ekte da. HEHE, dyktig eller ikke? Er det en lada han kjører? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 13, 2007 er nokk en lada niva jah. menn neppe org motor . kunne se/høres ut som noe større 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 13, 2007 syntes ikke noen av klippene så ekte ut jeg men=) første gangen jeg så den første, så jeg ikke bilen som kjørte ut i krysset en gang;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 13, 2007 De som hadde flaks er alle de uskyldige folkene som unngikk å bli truffet av idioten som dro gjennom lyskrysset på den måten... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 13, 2007 Heldig han i Ladaen også, å gjøre noe sånt uten antydnig til bur eller 4/6-punktseler.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 13, 2007 ^ladaen er ikke ekte! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 13, 2007 http://youtube.com/watch?v=51bbzIruBi0&feature=related dem kun jo lært litt av dem her. dem kan da litt om bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 14, 2007 haha noen kan vel ike seriøst tro lada klippet var ekte ? men det klippet av fyren som dro igjennom krysset så rimelig ekte ut . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...