Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg original s4 front- og bakfanger. Trodde at disse skulle gå sånn passe overens med de originale som sto på bilen. Det viser seg at festene ikke er de samme. Har bestilt org fester til fangerne, men de passet ikke med bilen!! Noen som har gjort dette før?? Finnes det fester som passer både bil og fangere???? Eller må det lages selv...??? Alle erfaringer velkomne...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo være det er noe med pre-facelift kontra facelift da, at det ikke passer.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skrudde de festene som sitter på bilen nesten helt til topp (må se an hvor langt opp fangeren skal i forhold til lykter osv) og brukte de orginale skruene bare med stor skive på toppen og mutter.. Funket helt fint.. Litt trangt å få på skive å mutter inni der men gikk ganske greit..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm, må prøve det!! Takker for svar!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det facelift du har?? hvis ikke passer ikke de braketene fra S4 fangerne på bilen.. da må du eventuell lage det.. Det er helt ulike fester og fangere fra pre-facelift og facelift..

Og ulike på karosseri også..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skrudde de festene som sitter på bilen nesten helt til topp (må se an hvor langt opp fangeren skal i forhold til lykter osv) og brukte de orginale skruene bare med stor skive på toppen og mutter.. Funket helt fint.. Litt trangt å få på skive å mutter inni der men gikk ganske greit..

 

Samme er gjort på min.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme er gjort på min.

 

Hmmm trudde ikke de passa på de s4 fangerne(altså festene til pre-facelift, de må må jo treffe noen spor, mens facelift fangerne trykkes på plass i brakettene)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kjøpt meg original s4 front- og bakfanger. Trodde at disse skulle gå sånn passe overens med de originale som sto på bilen. Det viser seg at festene ikke er de samme. Har bestilt org fester til fangerne, men de passet ikke med bilen!! Noen som har gjort dette før?? Finnes det fester som passer både bil og fangere???? Eller må det lages selv...??? Alle erfaringer velkomne...

 

Litt offtopic men

 

Hva betalte du for fangerene ? send meg gjerne en pm!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hos Møller koster bare selve fangren CA. 4700 kr. Så kommer grillene, fester, og eventuelt spyledyselokk i tilegg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har facelift ja, 2001 mod...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.