Anbefalte innlegg

Hei. Har en A4 2003 1,9TDI som jeg vil montere webasto i. Er det mye jobb å få gjort dette? Hva ca pris vil det komme på?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Betalte ca. 13.000,- ferdig montert i min Passat 3BG. Ble gjort på Chr. Opsahl bil i Drammen.

Vet ikke hvor mye jobb det var, men hadde inntrykk av at det tok litt tid...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okey,Er det noe man kan få kjøpt på ebay å montere selv?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har samme bil som deg. Var innom Møller Skøyen for å spørre om å ettermontere webasto. Han sa det kom til å koste endel, men de gjorde det ikke der, de sendte bilen avgårde til et annet firma som gjorde det. Han ga meg navnet på firmaet, så jeg sendte en mail for å høre, men har enda ikke fått noe svar av de....her er nettsiden deres hvertfall http://www.bilklima.no/.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Arbeismengden er vel beregnet til ca en arbeidsdag (7-8t) for en person som har litt greie på det såvidt jeg vet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk pris på ca. 25 lapper inkl deler og fjernsender på en 2008 Audi A4 2.0 TDI Quattro... Gjett hvor mange ganger jeg har slått meg selv hardt i hodet, for at jeg ikke tok 17000 ekstra i lån på bilen å kjøpte webasto!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

var ca den prisen jeg fikk til min også, men han sa det ble billigere hvis jeg gikk direkte til de som monterer det, så slipper jeg Møller som mellomledd...

Tror du har irritert deg endel over at du ikke tok det med når du bestilte bilen...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

webasto har egne bedrifter som gjør dette.Der tenker jeg det blir billigst da de har gjort dette flere ganger.På Møller vil det nok komme på ca.25 lappa som nevnt lenger opp

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.