#1 Skrevet Desember 13, 2007 Kan dette gjøres uten å måtte koble til vag-com? Hva er fremgangsmåten i så fall? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 14, 2007 Opp! Det må da være noen her inne som vet dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 14, 2007 ja, det kan gjøres med vag com.. gå inn på instrument, så adaption, bla deg frem til oil in servise og endre den fra 1- til 2.. om det står 1 fra før.. funket hos meg, men det var olje service melding 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 14, 2007 ja, det kan gjøres med vag com.. gå inn på instrument, så adaption, bla deg frem til oil in servise og endre den fra 1- til 2.. om det står 1 fra før.. funket hos meg, men det var olje service melding Nå spurte han vell om det gikk ann å nullstille den uten vag-com:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 14, 2007 Nå spurte han vell om det gikk ann å nullstille den uten vag-com:p oi.. så det nå, var litt kjapp ja.. hmm, det vet jeg ikke:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 14, 2007 Resetting the service interval display "service OIL" is shown on trip recorder display. - Switch ignition off. - Press the "trip" reset knob and switch ignition on (while the "trip" reset knob still is down). - Release the "trip" reset knob. - Turn clock adjusting knob to right. (If instrument cluster has an analogue clock, pull adjustment knob out) - Service shown on trip recorder is reset and three dashes (---) appear on display. - Switch ignition off. (Switching ignition off cancels display for service) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 15, 2007 Takker for svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 16, 2007 Det fungerer uten vag-com ja. gjorde det selv etter at verkstedet glemte å slette den: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...