#1 Skrevet Desember 13, 2007 Hei. Har fått fatt i et par brukte gule Koni dempere (med justering på toppen ser det ut til) og et par blåe Boge dempere jeg tenkte å bruke på min 90q sammen med senkefjærer fra H&R. Er det noen måte man kan sjekke tilstanden til demperne på før man monterer de...om de er i orden..? Presse stempelet sammen osv..eller hvordan..? Takkar for svar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 14, 2007 Noen med tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 14, 2007 Press de sammen, skal være endel motstand og de skal gå opp igjen. Er det lite motstand, går de som regel ikke opp igjen, hvertfall på de dårlige demperene jeg har prøvd på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 14, 2007 Ok, skal sjekke dette. Takk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 14, 2007 Hmm, den ene siger kun ut en 2 cm etter ett minutts tid, og har slarkete stempelstang med "klunk-klunk" lyd...Kan kanskje brukes som sykkelpumpe..!?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 14, 2007 Sannynsligvis, en ny bruker maks 10 sek på å komme opp igjen. For å presse den sammen må man nesten bruke kroppsvekten med mindre man kan bli grønn . Avhenger selvsagt litt hvilken bil demperen er til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 14, 2007 Sannynsligvis, en ny bruker maks 10 sek på å komme opp igjen. For å presse den sammen må man nesten bruke kroppsvekten med mindre man kan bli grønn . Avhenger selvsagt litt hvilken bil demperen er til. Ja dette var Koni demperne som var dårlige. De fra Boge går helt ut igjen på ca 10 sek ca ja. Er til en Audi 90q disse, men jeg må nok ha nye foran hvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...