Instrumentpanel fra mk4 r32 til mk4 gti

Anbefalte innlegg

Det var litt kjedelig, men men. R32 instrument er uansett mykje tøffare enn det vanlige!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått boksen din nå eller?:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått og innstallert i dag, fungerer som bare det:) Litt dårlig bruksanvisning... eller var jo ikke med noen, så tok kontakt med selger på mail, og fikk tilsendt :) Den var på tysk, men ved hjelp av altavista oversetteren gikk det..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått og innstallert i dag, fungerer som bare det:) Litt dårlig bruksanvisning... eller var jo ikke med noen, så tok kontakt med selger på mail, og fikk tilsendt :) Den var på tysk, men ved hjelp av altavista oversetteren gikk det..

Okei:p Hvordan blir det da om jeg bestiller en sånn, vil instrumentet virke, men jeg vil fortsatt ikke får start pga strartsperra..? Er så sugen på å få instrumentet til å funke;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei:p Hvordan blir det da om jeg bestiller en sånn, vil instrumentet virke, men jeg vil fortsatt ikke får start pga strartsperra..? Er så sugen på å få instrumentet til å funke;)

ja, kommer an på om det er immo 3 startsperre i r32 instrumentet elelr om det er immo 2, er det immo 2 er det ikke noe problem, men må kode om startsperra iallefall. og Lese ut SKC kode med en annen kabel og programvare,,,.. mye styr om man ikke kjenenr eller har dette utstyret selv..

Slik ble mitt instrument:) http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=87446&page=8

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, kommer an på om det er immo 3 startsperre i r32 instrumentet elelr om det er immo 2, er det immo 2 er det ikke noe problem, men må kode om startsperra iallefall. og Lese ut SKC kode med en annen kabel og programvare,,,.. mye styr om man ikke kjenenr eller har dette utstyret selv..

Slik ble mitt instrument:) http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=87446&page=8

Hmm.. Den SKC koden står på en lapp under instrumentet:) Hvordan finner jeg ut om det er immo 2 eller 3 da? Virker som mye stress.. Pris for koding av nøkler hos møller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.