#1 Skrevet Desember 14, 2007 Vet noen lengde på drivaksler foran på TT Quattro (6-trinns kasse) eller S3? Eller noen som har aksler som gidder å måle dem? Kan være med eller uten drivknuter, det jeg lurer på er forskjellen mellom venstre og høyre side. Jeg trenger informasjonen i forbindelse med tilpasning av drivaksler på en Haldex-konvertert Golf 2. Noen som kan hjelpe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 14, 2007 Skal måle mine i løpet av dagen jeg. Må bare bli ferdig med noe annet slik at bukken blir ledig. Men får vel bare målt fra indre ledd til begynnelsen på ytre ledd.. holder det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 14, 2007 Skal måle mine i løpet av dagen jeg. Må bare bli ferdig med noe annet slik at bukken blir ledig. Men får vel bare målt fra indre ledd til begynnelsen på ytre ledd.. holder det? Bare målet er nøyaktig, og tatt likt på begge sider, så blir det bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 14, 2007 Beklager men klarer ikke å få noe skikkelig må uten å demontere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...