#1 Skrevet Desember 14, 2007 Fant disse på ebay : ebay link Hvordan er det å bytte disse med de jeg har? Jeg er rimelig sikker på at mine ikke er oppvarmede, fordi hele denne uken har de vært igjenfrosset er det plug&play? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 14, 2007 Mener å ha lest at oppvarmede spylerdyser var standard på 4B? Det er det på min selv om det ikke står nevnt i lista over ekstrautstyr som skaffet for meg tildligere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 14, 2007 Nå er det nå kjapt gjort å se om det går ledninger til dysene da. Kan være deffekt sikring eller termostat som gjør det ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 14, 2007 Som Geir sier, sjekk om det går ledninger til dysene. Fort gjort å sjekke, bare å åpne pansert og se etter et tynt svart K-rør som går til opp ved venstre hengsle og til dysene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...