Tromler --> Skiver bakstilling jetta!

Anbefalte innlegg

Spm er som følger: Vil skivebremsene fra en golf 2 gti passe på min golf 3 cab. Tenker da på å bytte tromler mot skivebremser. (spindel, nav, calipper++) Går dette har lyst på skivebremser bak istede for de kjipe tromlene;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:o:rolleye:

 

 

Send en PM til Luis inne her... Veit han har gjort eller har en bakstilling med skiver... Noe sier meg at den var fra en golf 2, men er ikke heeeeelt sikker...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjør på!!

Golf 2, passat 35i, corrado, golf 3, passer om hverandre!

Som steffen sa, veldig enkel opperasjon..

 

Men vær oppmerksom på at ikke alle biler har lasteavhengig ventil, og dersom kjerra er senket mye, vill man få altfor mye bremsekraft bak på de biler som har ventil!

Alternativ dersom det ikke er mer å justere på er ta av (slipe bort) deler av bremseklossene..;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da skal det da være greit da.. Husk å kjøp brekkwire for gti da de wirene du har nå ikke går på calipperne.. Gjorde det jo på jetta'n min og det tok vel rundt 20 minutt på hver side...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok takker for svar, da blei markedet for å skaffe skivebremser bak mye bedre;) Gjorde dette selv på 2'ern jeg hadde og var ikke så veldig tidkrevende nei. Da blir det skivebremser på cabben : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.