#1 Skrevet Desember 14, 2007 Som overskriften sier, hvilke andre merker finnes med et utseende ala Tsw Holsten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 14, 2007 En kjapp titt på Daekimporten og jeg fant disse: boss 324 chrom forte f8 spike (rått) motto mt 800 sato desire hypersilver / inox sato desire black / inox t.i.s m3.01 black t.i.s m3.01 chrome Regner med det var tette felger du var ute etter med det du sa. Ikke alle jeg liker her, men er da noen som du kanskje liker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 14, 2007 Ja, jeg liker "kumlokk" felger. Nokså lei det andre som er. Endel kult her. Det eneste jeg ikke kommer til å handle er chrome. det blir altfor yalla etter min smak... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 14, 2007 Bra du holder deg unna helchromma felger, da det sjelden funker (med noen få unntak). Har også kumlokkfelger selv, og liker den looken veldig godt. Forte f8 spike er jo pene felger da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 14, 2007 Boss felgene var fete 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 14, 2007 Litt frekke Mandrus Emil også da, og ikke så ulikt Holsten. Holsten er forøvrig kjempe-fete felger! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 14, 2007 Her er også en. http://superbuytires.com/Giovanna%20GG/Type%2060/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 14, 2007 MAE felger Det kan bli noe sært for enkelte, men jeg syns de er konge!Ellers vil jeg råde deg til å dra på Narvesen og kjøpe DTS katalogen og D&W som snart kommer ut. Der kan du finne en del gromt;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 14, 2007 Ja, jeg liker "kumlokk" felger. Nokså lei det andre som er. Endel kult her. Det eneste jeg ikke kommer til å handle er chrome.det blir altfor yalla etter min smak... Si ifra hvis du skal selge de org rs6 hjula dine da: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 14, 2007 Holsten og Mandrus Emil er flotte! Mandrus er det jo litt leppe på også selv om det kun er snakk om 8.5x20 De leder nok løpet så langt!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 14, 2007 MAE felger Det kan bli noe sært for enkelte, men jeg syns de er konge!Ellers vil jeg råde deg til å dra på Narvesen og kjøpe DTS katalogen og D&W som snart kommer ut. Der kan du finne en del gromt;) MAE er fett!! Men hver gang jeg ser disse dukker det av en eller annen grunn opp en MB SL med 8.5 foran og 10x18 bak opp i hjernen min... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 14, 2007 Si ifra hvis du skal selge de org rs6 hjula dine da: smil : He he ... Vinterhjul! Ellers så er disse felgene Italienske 8X19 ET 35 De orginale RS6 var vel 9x19 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 14, 2007 He he ... Vinterhjul!Ellers så er disse felgene Italienske 8X19 ET 35 De orginale RS6 var vel 9x19 Ahh,trodde det var org. jeg. Hvor får du kjøpt de italienske da? Er det lavere ET på disse enn de kina greiene eller? For det er vel ET 45 org. på A6 sant? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 14, 2007 Litt frekke Mandrus Emil også da, og ikke så ulikt Holsten. Holsten er forøvrig kjempe-fete felger! takk! der var jakten på sommerfelger over for min del 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 14, 2007 takk! der var jakten på sommerfelger over for min del Såpass ja. : haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 14, 2007 Ahh,trodde det var org. jeg. Hvor får du kjøpt de italienske da? Er det lavere ET på disse enn de kina greiene eller?For det er vel ET 45 org. på A6 sant? Mener disse kommer fra Aabenraa felglager. Kjøpte de av en i klubben. Mente det var det han sa. Originalt ET på RS6 er jeg ikke sikker på men tror det er 45. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Desember 14, 2007 Ja de ser greie ut på bil ihvertfall.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Desember 15, 2007 kan jo slå et slag for mine stålfelger;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...