#1 Skrevet Desember 14, 2007 Siste film fra Frisak Productions i 2007. Litt av hvert fra Gatebiltreffet i September 2007. Enjoy! http://www.youtube.com/HansFrisak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 14, 2007 Info om den Blå porsche'n? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 14, 2007 Hyggelig å få "oppleve" Mantorp med skikkelig fartsfølelse. Har ikke hatt fornøyelsen å befinne meg inni noen spreker bil enn min egen på denne banen, ettersom man ikke får ha med seg passasjer på BugRun. Men si meg; kjørte dere bare den lille banen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 15, 2007 Info om den Blå porsche'n? Den kjøres av Jack Eidsvold som bruker den i Special Saloon tror jeg. Jeg vet ikke spec på den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 15, 2007 Hyggelig å få "oppleve" Mantorp med skikkelig fartsfølelse. Har ikke hatt fornøyelsen å befinne meg inni noen spreker bil enn min egen på denne banen, ettersom man ikke får ha med seg passasjer på BugRun. Men si meg; kjørte dere bare den lille banen? Hei hei, neida vi kjørte den store banen på Mantorp. Artig bane forresten, ganske variert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 17, 2007 Info om den Blå porsche'n? Fant dette på NBF sin hjemmeside: ...Jack Sverre Eidsvold med sin nydelige Porsche 993 GT2 Evo. Hekkmotoren på den bilen er en kruttpakke på tett oppunder 600 HK og et imponerende dreimoment på 818 Nm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...