Ny film - Gatebil september 2007

Anbefalte innlegg

Hyggelig å få "oppleve" Mantorp med skikkelig fartsfølelse. Har ikke hatt fornøyelsen å befinne meg inni noen spreker bil enn min egen på denne banen, ettersom man ikke får ha med seg passasjer på BugRun. Men si meg; kjørte dere bare den lille banen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Info om den Blå porsche'n? : klø :

Den kjøres av Jack Eidsvold som bruker den i Special Saloon tror jeg. Jeg vet ikke spec på den.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hyggelig å få "oppleve" Mantorp med skikkelig fartsfølelse. Har ikke hatt fornøyelsen å befinne meg inni noen spreker bil enn min egen på denne banen, ettersom man ikke får ha med seg passasjer på BugRun. Men si meg; kjørte dere bare den lille banen?

Hei hei, neida vi kjørte den store banen på Mantorp. Artig bane forresten, ganske variert.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Info om den Blå porsche'n? : klø :

Fant dette på NBF sin hjemmeside:

...Jack Sverre Eidsvold med sin nydelige Porsche 993 GT2 Evo. Hekkmotoren på den bilen er en kruttpakke på tett oppunder 600 HK og et imponerende dreimoment på 818 Nm.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.