Anbefalte innlegg

Hei,

Sett flere som har dobble enderør på sin 1.9

Skal sette på enten oettinger eller s-line underdel, men lurer på hva for slags potte folkene har valgt?

Sett det er flere typer, noen som har lyst til å slenge ut et bilde og si hva dere har?

På forhånd takk ;)

MVH

Chris

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min har jeg fått påmontert 4"stusser fra svendsen på original pottene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min har jeg fått påmontert 4"stusser fra svendsen på original pottene.

Takker for svar, det synes jeg ble sinnsykt bra! Men sveiset svendsen bare på "stussene" Direkte på de orginale lydemperne?

Er jo en billig og ikke minst bra løsning det ;)

Stikke nedom Svendsen og høre med de etterpå :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du skriver ikke om du har fwd eller quattro, men Fwd har ikke to potter bak, så da må evt dette settes på plass, og setter du på orginal potter eller bruker di du har så er lyden helt lik ;) hadde vel vært fint med litt mere brum?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du skriver ikke om du har fwd eller quattro, men Fwd har ikke to potter bak, så da må evt dette settes på plass, og setter du på orginal potter eller bruker di du har så er lyden helt lik ;) hadde vel vært fint med litt mere brum?

Hehe, Det er Quattro... Vet ikke helt om jeg orker så mye brom ;) Er mest for å få en clean fin look :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for svar, det synes jeg ble sinnsykt bra! Men sveiset svendsen bare på "stussene" Direkte på de orginale lydemperne?

Er jo en billig og ikke minst bra løsning det ;)

Stikke nedom Svendsen og høre med de etterpå :)

Er veldig fornøyd jeg ihvertfall. Ja de kuttet bare av bøyen på original potten, tredde innpå ny tut og nestet disse fast enkelt og greit.. Grei jobb og gjøre selv også forøvrig, men jeg hadde det travelt med å få det ferdig så da var det raskest å sette bort jobben til noen med alt utstyret på plass.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.