#1 Skrevet Desember 15, 2007 Litt lei av biltyveri? Kjøp en slik.. fiskebil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 15, 2007 Avslører du planene for neste prosjektbilen din nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 15, 2007 Lurer litt på sikten når en kjører her.. Er vel ikke sikkert at gutta på tilsynet synes dette var noe de ville skrive under på... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 15, 2007 Nei , de tar jo ikke alt for "god fisk" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 15, 2007 Den fineste Corsaen jeg noen gang har sett;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 15, 2007 Den fineste Corsaen jeg noen gang har sett;) Hehe,faktisk den råeste Opel`n jeg har sett ever! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 15, 2007 Synd det var ikke var åbbor-replica 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 15, 2007 Må være prototype dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 15, 2007 Syns ikke den nye Fish-Line stylingpakken til Opel er noe særlig jeg.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 16, 2007 Syns ikke den nye Fish-Line stylingpakken til Opel er noe særlig jeg.... Håper ikke de satser noe mere på Corsa F-line: dum : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 16, 2007 Fin aerodynamikk og sikkert lav cw... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 16, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...