#1 Skrevet Desember 15, 2007 Hei.. jeg lurer på en sak! har en s4 93 mod.. Det er vell slik at om du skal åpne vinduet, så trykker du bare en gang på knappen, så går det automatisk ned?? vell, det vill gå automatisk ned, men om jeg skal ha det opp, så må jeg holde knappen inne.. er det et relê enplass som styrer dette? og, skal det være automatisk på begge sidene forran? mvh mads 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 15, 2007 Mitt går automatisk opp og ned ved enkelttrykk på førerside. På passasjerside må man holde knappen inne. Tror du må grunninstille denne funksjonen på nytt.. ikke sikker på hvordan det gjøres. Hei.. jeg lurer på en sak!har en s4 93 mod.. Det er vell slik at om du skal åpne vinduet, så trykker du bare en gang på knappen, så går det automatisk ned?? vell, det vill gå automatisk ned, men om jeg skal ha det opp, så må jeg holde knappen inne.. er det et relê enplass som styrer dette? og, skal det være automatisk på begge sidene forran? mvh mads 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 15, 2007 Grunninnstillningen er vel når du må trykke på knappen å holde den nede for åpning/lukking av vindu. På noen kan du programere vindu til å gå opp/ned ved et trykk. Du programerer den ved å fortsette å holde knappen inne i tre fire sekunder etter at vindu har nådd topp/bunn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 15, 2007 Grunninnstillningen er vel når du må trykke på knappen å holde den nede for åpning/lukking av vindu. På noen kan du programere vindu til å gå opp/ned ved et trykk. Du programerer den ved å fortsette å holde knappen inne i tre fire sekunder etter at vindu har nådd topp/bunn. Takk aha:) da skal jeg prøve det! kanskje det bare er det som er problemet... rart den skal gå automatisk ned, men ikke opp.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 15, 2007 Mitt går automatisk opp og ned ved enkelttrykk på førerside. På passasjerside må man holde knappen inne. Tror du må grunninstille denne funksjonen på nytt.. ikke sikker på hvordan det gjøres. da prøver vi det:=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 16, 2007 hmm, får fortsatt ikke vinduet til og gå automatisk opp... det vill gå automatisk ned... :hmm: er det bare og holde knappen inne, når du kjører vinduet opp da? for og grunnstille? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...