Noen som kan skifte clutch for meg?

Anbefalte innlegg

Må få skiftet clutch på min 95mod A4 før jul, og har ikke råd til å levere bilen på verksted... Er det noen kyndige som er villig til å skifte clutch for meg i løpet av neste uke? Kompensasjon for arbeidet blir selvfølgelig gitt! Jeg har delene liggende, og har tilgang til bukk på Holsnøy om det skulle være nødvendig. Dette haster litt da jeg må bruke bilden i romjulen til en lengre tur, så hvis noen kan ta på seg oppdraget, og har lyst å tjene litt ekstra i julen kan de ringe meg på 99223118, sende mail på a_reksten@yahoo.no eller ta kontakt her på forumet.

mvh

Andreas Reksten

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må få skiftet clutch på min 95mod A4 før jul, og har ikke råd til å levere bilen på verksted... Er det noen kyndige som er villig til å skifte clutch for meg i løpet av neste uke? Kompensasjon for arbeidet blir selvfølgelig gitt! Jeg har delene liggende, og har tilgang til bukk på Holsnøy om det skulle være nødvendig. Dette haster litt da jeg må bruke bilden i romjulen til en lengre tur, så hvis noen kan ta på seg oppdraget, og har lyst å tjene litt ekstra i julen kan de ringe meg på 99223118, sende mail på a_reksten@yahoo.no eller ta kontakt her på forumet.

mvh

Andreas Reksten

Om du har bukk er det vell bare å hive seg rundt. Er jo ikke noe teknisk vanskelig å bytte clutch, men bare tiden det tar. like avansert som å bytte dekk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du har bukk er det vell bare å hive seg rundt. Er jo ikke noe teknisk vanskelig å bytte clutch, men bare tiden det tar. like avansert som å bytte dekk.

Er det ikke vanskeligere å bytte på en fwd enn en rwd? har kun sett det bli gjort på en Volvo, og de bilene e jo strengt tatt som legoklosser...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke vanskeligere å bytte på en fwd enn en rwd? har kun sett det bli gjort på en Volvo, og de bilene e jo strengt tatt som legoklosser...

Har aldri før byttet på A4 men, har byttet på golf, celica osv som er fwd, og tja, kanskje det er litt trangere men ikke noe å betale 10 lapper på verksted for hvertfall.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kan være med deg og bytte vis du har bukk..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kan være med deg og bytte vis du har bukk..

Fantastisk! eg har bukk på Holsnøy. Du får selvfølgelig litt for det! Passer det for deg på fredag eller lørdag? Kan møtes der du vil. Kunne du tatt kontakt på tlf. 99223118 sånn at vi kunne avtalt nærmere?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fantastisk! eg har bukk på Holsnøy. Du får selvfølgelig litt for det! Passer det for deg på fredag eller lørdag? Kan møtes der du vil. Kunne du tatt kontakt på tlf. 99223118 sånn at vi kunne avtalt nærmere?

må beklage.. leste ikke att du bodde i bergen: bh : blir litt langt og kjøre for meg.. hehe blir ca 6 timer kjøring en vei.. så tror du skal se om du finner en annen først. ellers får jeg bare ta turen: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

må beklage.. leste ikke att du bodde i bergen: bh : blir litt langt og kjøre for meg.. hehe blir ca 6 timer kjøring en vei.. så tror du skal se om du finner en annen først. ellers får jeg bare ta turen: rock :

hehe :) Blir litt langt det ja...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

gi en lyd vis ingen har kunnet hjelpet deg inne denne mnd da..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. et lite tips. Ta med bolter og pakninger til eksos. Dette må av og. Og det kan være litt problematisk. Derfor kan det være bolter og muttre må byttes også. Og seff pakning. Hadde A4 jeg og som måtte ha ny Clutch. Då måtte dette nytt. Når jeg snakker eksos der framme blir det på katten.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.