#1 Skrevet Desember 15, 2007 Etter 2 min på tomgang i går morges stoppet 80'en helt uten vidre. Tenkte det var noe som hadde frysi så jeg taua den ned på verkstedet i går. Har stått å tint inne i 24 timer, men var fortsatt ikke intressert i å starte. Fant ut at det var strøm i den lille kontakten fra coilen og til fordeleren, men ikke ut i plugg kablene. Så jeg dro ut på NBS og kjøpte med meg noen fordelere, fordi dem hadde jo ikke 035904265AC som jeg skulle ha. 035904265AD og 035904265F passet også i min bil, så jeg fikk tak i nytt fordeler lokk og prøvde disse 2 i min bil, men ingen av dem funket. Prøvde også og lage ny jording fra fordeleleren. Men fortsatt ikke antydning til gnist. Har også selvfølgelit justert tenninga riktig. Men bil er død. Trenger sårt noen forslag her:confused: På forhånd takk! Alexander 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 16, 2007 Tror muligens de 2 fordelerene jeg har prøvd er fra Golf eller noe. Har golf anderledes koblings rekkefølge på stikkene inni kontakten på siden av fordeleren en Audi 80? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...