#1 Skrevet Desember 15, 2007 Trenger hjelp til å redigere et bilde Tok et bilde av bilen min i dag som jeg syntes var litt fint, men tror det kunne blitt mye finere med ei runde på photoshop Bare å komme med forslag, men ønsker også et bilde der alt er svarthvitt bortsett fra "N" merkinga (det blåe) på skiltet Vet det er mange som har skills til dette her Takk: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 15, 2007 Noe sånt du tenkte på? EDIT: Hva med blå parkpærer og litt mer xenon-look på grøftelysa? (Overkill med parklys blåfargen mon tro ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 15, 2007 Konge bra begge bildene Tusen takk Hvis det er andre som klarer flere kule effekter så værsegod 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 15, 2007 Hva ønsker du skulle vært gjort da? Kan hende jeg kan trylle frem litt annet også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 15, 2007 tja.. vet ikke helt hva som er mulig jeg.. hehe. Hva med forbedring av lys/farger/kontrast osv da? Så kvaliteten på bildet blir supert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 16, 2007 Synes bildet er er supert som det er jeg, så jeg kommer ikke på noe umiddelbart mer å gjøre. Men venter spent på om noen andre har en god idè å vise frem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 16, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...