#26 Skrevet Desember 16, 2007 Nydelig A6, så kult ut uten krommen (har lurt på å gjøre det samme selv...) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Desember 16, 2007 Pent.. har akkurat fått ditec på lik bil, betalte 3500 hos Renbil her i Trondheim http://www.renbiltrondheim.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Desember 17, 2007 Flott bil! Frekk,og på same tid diskre... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Desember 17, 2007 Lillebroren?...... Ja din bil er nyere enn min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Desember 17, 2007 Motoren er ihvertfall ingen liten bror Nydelig bil, og hadde min vært så blank hadde jeg sykla til jobben.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Desember 18, 2007 Motoren er ihvertfall ingen liten bror Nydelig bil, og hadde min vært så blank hadde jeg sykla til jobben.. To gode poeng!!! Gruer med til hver morgen jeg må kjøre på jobb å oppdager at det har vært heftig salting hele natten selv om det har vært tørrvær i snart en uke nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...