Anbefalte innlegg

Kjøpt meg ny 1998 mod A3 turbo nå som er chippa og sitter en S3 turbo på. Tenkte å bytte olje/filter plugger det vanlige.

Men hvilken olje og plugger anbefaller dere?: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Castrol Magnatec 5-40 f.eks. Skifte hver 10 000 km max. Da bør du være på den sikre sida. Like mange meninger om dette som det finns folk rundt omkring, men ei helsyntetisk olje iallefall. Av plugger bør vel strengt tatt originale funke bra nok.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med Bent Owe, 10.000km intervall maks. Hvilken olje du bruker får bli litt opp til hva du ønsker å prøve / hva som er enklest å få tak i. 5-40W fullsyntetisk funker bra hele året. Castrol, Agip, Fuchs og Mobil 1 er navn jeg selv har gode erfaringer med.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Castrol TWS Motorsport 10W-60 til sommerbruk. Bor du en plass der det holder seg under 10- funker den fint om vinter også :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Castrol magnatec 5-40 er veldig bra, og funker fint til 1,8 T motorene Stein Roar : ) Kunne bare sendt en SMS dah ; ) hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går i Castrol Magnatec her også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

første oljebytte på A6`en kjørte jeg Castrol Magnatec 5w40. da tikket den alltid de 2-3 første sekundene jeg startet motoren.

Tok oljebytte etter det hadde gått 8000km nå, putta da på AGIP 5w40. Bilen går langt penere når den er kald og tikker ikke ett sekund.

Så jeg kommer til og kjøre agip framover.

Og til Castrol Magnatec gutta, kjøp 4 liter olje og få 1 liter med på kjøpet nå hos mekonomen ! http://www.mekonomen.no

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.