Anbefalte innlegg

vet ikke om denne er postet før, skremmende å se spør du meg : eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

satan i helvete å den civiven fikk kjenne det heheh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skummelt å se på.

Fikk nye bedre inntrykk av hvor farlig det faktisk er med et realistisk krasj, fremfor krasjtesten av "min" Golf II som ligger på youtube (de oransje bilene som krasjer i en murvegg)

Fikk lite lyst til å kjøre hjem på mopeden min nå :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skummelt å se på.

Fikk nye bedre inntrykk av hvor farlig det faktisk er med et realistisk krasj, fremfor krasjtesten av "min" Golf II som ligger på youtube (de oransje bilene som krasjer i en murvegg)

Fikk lite lyst til å kjøre hjem på mopeden min nå :(

Ja, golf 2 er skumle biler. jeg har krasja med det. det manga tak. for skjerm fanger og alt av vangen var bøyd i alle retninger. dasjhbordet er mer som en V og sete tar borti gir stanga og hele sida er skrukkete av at hele dritten er for skyvet. glad jeg ikkje hadde mer en 30 da det skjedde. hadde jeg hatt mer hadde jeg vertfall vert død. Dette var i en golf som var så godt som rust fri. tenk deg hvordan det er i en bil som er i hjel rustet da ;)

tenk før dere paserer 100 ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Seriøst, så mye skade i 30? Det hørtes ekstremt ut, var vel en annen bil som traff deg da?

I så fall, hvordan traff den, og hvilken hastighet hadde den andre bilen?

Har du bilder?

Høres ut som om jeg hvertfall skal beholde buret som står i bilen jeg skal se på på lørdag

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

komm kjørene og der stod det en laste bil i vegen. fikk ikkje bremsa ned og gikk under laste bilen bak. traff bak akslingen og vart skubbet tilbake over vegen og stoppa i grøfta og satt der blodig og jævlig og sparka opp døra for og komme meg ut.

biolen_minn_etter_krasjen.jpg

Fant ikkje skillelige bilder siden jeg ikkje har kameraet. menn la ved et bilde fra avis innleget.

Får i morgen vite hvor lenge jeg ble lappe løs pga dette her :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.