#1 Skrevet September 11, 2004 Skal luke ut ulydene i eksosen på 90'n nå tenkte jeg, og i den forbindelse må jeg ha en ny downpipe, da denne har fått en del juling av asfalt og annet underlag.. Spørsmålet stiller seg da; Hvor handler jeg downpipe? Er det greist å bare bestille fra Møller? Er det andre som lager/selger? Er disse dyrere, men bedre? Etc etc.. Svar mottas med takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 26, 2004 Bumper denne litt jeg da, due to dårlig respons.. Vurderer å få en kompis til å bøye til noe for meg, pluss sveise på ei stålplate eller noe der, som en slags beskyttelse, sitter utrolig utsatt der den kommer ned under bilen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 26, 2004 Hvis det er originale 2-rørs downpipe du skal ha har jeg to slike liggende hvis den fra type 85 passer på type 89.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...