Klunkelyd i forstilling på 80'n!!

Anbefalte innlegg

Har kommet nå når det har blitt kaldt ute. Tror demperne mine nesten fryser og det klunker ganske bra i harde dumper.

Tror det er topplager'ne og demperne mine er utbyttbare snart, har liksom ikke funnet noe annet som klunker!

Er ikke dette liksom vanlig audi syndrom?? Andre som har innvendinger??

Noen som vet om billig senkesett til 80 avant B4??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fryser demperne så blir det jo sef lyd.. men øvre topplager og pleier å gå på disse.

Senkesett: Cobra er ganske bra.. Gundersen sportcars..

men kan jo og være et endeledd som er def på bilen din da...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter en sjekk og en kjøretur nå tror jeg iallefall ene demperen min er ferdig!

Gynga på bilen, og den gynger etter jeg har slutta! Gynger ekstra over fartdumper ol. Når jeg parkerte nå hjemme, åpna jeg panseret og gynga, kjenner det klunker/knepper i hånd når jeg holder på toppen av demperen!!

Så her får ikke så lenge siden at noen pratet om billigbillig gewinde til slike biler. Husker ikke tråden! Noen som vet..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fryser demperne så blir det jo sef lyd.. men øvre topplager og pleier å gå på disse.

Senkesett: Cobra er ganske bra.. Gundersen sportcars..

men kan jo og være et endeledd som er def på bilen din da...

Ringer gundersen for pris på senk og dempere imorra jeg. Noe annet som bør byttes også?? Fjørbeinlagrene så klart!! Noe mer?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.