#1 Skrevet Desember 16, 2007 har ryki en oljeslange pluss at oljekjøleren min har ikke gjenger igjen så må ha ny oljkjøler og nye oljeslanger til oljekjøler og til turbo. dette er slangene jeg har funnet ( men vet ikke om det passer) http://www.034motorsport.com/product_info.php?cPath=28_63_71&products_id=297 http://www.034motorsport.com/product_info.php?cPath=28_63_71&products_id=47 vet heller ikke åssen turbo jeg har? og etter som jeg har skjønt det så må jeg vite hvordan turbo jeg har før jjeg bestiller hehe har enda ikke funnet noe oljekjøler vet ikke helt hvor jeg skal begynne å leite. bilen er en 88mod. audi 100 tq. typ 44 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 16, 2007 opp og hopp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 16, 2007 ingen som kan hjelpe meg her altså 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 16, 2007 trenger sårt hjelp. har ikke lyst til å gjøre noe bomkjøp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 16, 2007 Blei mye bumping dette. eg kan desverre ikke hjelpa deg med spørsmålet, men prøv å forandra litt på overskriftå kansje det hjelper. lykke til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 16, 2007 er et sant hat å mase men som det står i toppen trenger hjelp så hehe. men kan jo prøve å bytte overskrft hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 16, 2007 hjelper deg å bumpe da jeg lurer på det samme...-., 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 16, 2007 fint endelig flere som er med hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 16, 2007 MC motor så har du hvertfall kkk26.. KG har vel kkk26 den også men denne er ikke vannkjølt.. ville tippe du har MC motoren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 16, 2007 har mc motoren ja. men i det settet som jeg har link te i toppen av tråden så virker som at det ikke er oljeslnger til oljekjøler med. noen innspill? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 17, 2007 Så ut som om detta bare var vann og olje inn og ut fra turbo... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 17, 2007 Jeg har originalt brukt som kan selges:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 17, 2007 trur nok at jeg kjøper den jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...