#1 Skrevet Desember 16, 2007 Noen som har testet denne ?? http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=XRJACK&vg=69&vgpath=Varekategorier/8651/69 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 16, 2007 Sykt satt ned i pris da! Pris: Før kr 990.-Nå kr 228.- /stk (inkl. MVA) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 16, 2007 Har ikke testa den. men til den prisen så tror jeg at jeg skal invistere i en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 16, 2007 Hmm,løfter den bare 1tonn? Er ikke det litt lite da? Vurderer og kjøpe Air-Jack i fra USA jeg,koble til en kompressor og vips. Grymme saker for de som har lave biler.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 16, 2007 Hehe. Ikke dum, men får et fantastisk useriøst uttrykk de gir på nettsiden når de har et menyvalg som heter "Diverse nips naps :)". Smileyen er det ikke jeg som har lagt til ... Bestilte 2 sett sideblinkers til min 2001 A6 for noen mnd siden. Etter noen uker med venting fikk jeg endelig varene, men sideblinkere til faceliften. Forsøkte å klage på dette, men fikk til svar. "Det var synd de ikke passet til din bil". Ble ikke mer enn ca 300 spenn, så ga faen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 16, 2007 Tja, trenger du mer enn det da? Med mindre bilen veier oppunder 2 tonn totalt, eller du skal løfte hele bilen opp i luften og balansere den på en jekk så burde jo 1 tonn holde i massevis. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 16, 2007 Tja, trenger du mer enn det da? Med mindre bilen veier oppunder 2 tonn totalt, eller du skal løfte hele bilen opp i luften og balansere den på en jekk så burde jo 1 tonn holde i massevis. Joa,men allikevell. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 16, 2007 Sykt satt ned i pris da! Pris: Før kr 990.-Nå kr 228.- /stk (inkl. MVA) Det jeg umiddelbart tenker da er at ingen kjøpte den til full pris, så de dumper prisen for å kvitte seg med lageret de har kjøpt inn. Biltema har forøvrig den samme til 698,- http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=116149 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 16, 2007 Det jeg umiddelbart tenker da er at ingen kjøpte den til full pris, så de dumper prisen for å kvitte seg med lageret de har kjøpt inn. Biltema har forøvrig den samme til 698,- http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=116149 Tar vel lengre tid å koble til den der og styre med ledning og alt mulig enn å bare jekke som vanlig med en ordinær jekk? Det enkle er nok ofte det beste gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 16, 2007 Jeg kan se behovet for enkelte mennesker som av diverse årsaker har problemer med å sveive en vanlig jekk, på den annen side, greier de ikke det, får de vel heller ikke av hjulboltene, eller greier å løfte reservehjulet heller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 16, 2007 Jeg investerter i en jeg, må jo bare prøve til den prisen Litt latskap og bruke en slik, men blir vel til at man bruker den gode gamle tilslutt uansett. (bestilte noe annet så ble slik "sleng med en slik" ting) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 16, 2007 Jeg kan se behovet for enkelte mennesker som av diverse årsaker har problemer med å sveive en vanlig jekk, på den annen side, greier de ikke det, får de vel heller ikke av hjulboltene, eller greier å løfte reservehjulet heller. Kunne ikke i den villeste nød funnet på å bruke en saksejekk. Makan til ubrukelig dritt skal man lete lenge etter, skulle vært fengselstraff for å sende slike med bilene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 16, 2007 Hmm,løfter den bare 1tonn? Er ikke det litt lite da? Vurderer og kjøpe Air-Jack i fra USA jeg,koble til en kompressor og vips. Grymme saker for de som har lave biler.. Jøss den var ikke dum hva er prisen på den? Kunne hengt meg på en bestilling av den om den ikke er for dyr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 16, 2007 Jøss den var ikke dum hva er prisen på den?Kunne hengt meg på en bestilling av den om den ikke er for dyr Virker fet den der Den med 12v Kompressor så er den mobil også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 16, 2007 Hmm,løfter den bare 1tonn? Er ikke det litt lite da? Vurderer og kjøpe Air-Jack i fra USA jeg,koble til en kompressor og vips. Grymme saker for de som har lave biler.. Tror du den orginale jekken din tåler noe mere da? Hva tror du den tåler da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 16, 2007 Kunne ikke i den villeste nød funnet på å bruke en saksejekk.Makan til ubrukelig dritt skal man lete lenge etter, skulle vært fengselstraff for å sende slike med bilene. Bruker du saksejekk sånn den er ment for å bruke er den nå tryggere en den "balansejekken, tro om dette går jekken" som følger med de fleste VW. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Desember 16, 2007 Lukter gruppe bestilling av denne...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Desember 16, 2007 bestilte en jeg. sjekke om den er noe tess=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Desember 16, 2007 Hva kosta den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Desember 16, 2007 tenket på den hos bs ;P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Desember 16, 2007 ha lit tjukk i huet jeg bare haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Desember 16, 2007 Jøss den var ikke dum hva er prisen på den?Kunne hengt meg på en bestilling av den om den ikke er for dyr Var ganske dyr,nesten 500USD + frakt.Men tror man får noen andre som er litt mindre til ca 200USD. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Desember 16, 2007 Tror du den orginale jekken din tåler noe mere da? Hva tror du den tåler da? Hehe,sant det. Tåler sikkert ikke 1 tonn en gang tenker jeg,men bruker aldri den org så. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Desember 16, 2007 Var ganske dyr,nesten 500USD + frakt.Men tror man får noen andre som er litt mindre til ca 200USD. hvet du det er eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Desember 16, 2007 hvet du det er eller? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/RAK-JAK-2-TON-2-BLADDER-AIR-JACK-DBT2-NEW-IN-THE-BOX_W0QQcmdZViewItemQQ_trksidZp1638Q2em118QQcategoryZ63697QQihZ019QQitemZ290169041567QQrdZ1QQsspagenameZWD1V 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...