#1 Skrevet Desember 16, 2007 Hei. fikk dette problemet i dag, sånn helt plutselig. når jeg lukker passasjer døra på bilen, så løfter ikke vinduet seg den siste cm. det står i displayet at døra er åpen. men den er helt igjen. lyset på bilen slår seg ikke av når jeg låser av den grunn, og det går ikke an å låse bilen fra knappen inne i kupeen. noen som har peiling? audi tt 2000mod. 225hk. tq 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 16, 2007 Bryteren i døra til lyset? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 16, 2007 Hei. fikk dette problemet i dag, sånn helt plutselig. når jeg lukker passasjer døra på bilen, så løfter ikke vinduet seg den siste cm. det står i displayet at døra er åpen. men den er helt igjen. lyset på bilen slår seg ikke av når jeg låser av den grunn, og det går ikke an å låse bilen fra knappen inne i kupeen. noen som har peiling? audi tt 2000mod. 225hk. tq Hei ! Antar at det er som på roadsteren, at den drar ned vinduet når du åpner døren, og lukker det når du stenger døren ? Det virker uansett som du har et problem med kontakten i døren. Du må nok få målt om kontakten lukker når døren er lukket (enten måle spenningen over den eller måle "ohm" over kontakten). Mvh Terje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 16, 2007 Har vært borti det på en A6.. Er ikke bevegelige deler på dørbryteren, men en slags induktiv giver. Prøv å tørke av føleren med en fille. Den sitter under eller i mellom hengslene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 16, 2007 Kan det ikke være defekt microbryter i døra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 16, 2007 finner ikke noe føler. men virker som om det er koblet til låsmekanismen i døra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...