#1 Skrevet Desember 16, 2007 Ser ut som viskerne mine møter stor friksjon på vei opp og ned av ruten. De rister oppover. Det er heller ikke stor forskjell på høyeste hastighet eller nest høyest (vanlig) Viskermotoren ble skiftet for ett halv år siden, regner med at den ikke skal ryke så fort? Spylte vann på ruten, da gikk de litt lettere. Men alikevel føler jeg de går tregere enn normalt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 16, 2007 Selv om motoren ble byttet, ble vel ikke mekanismen byttet ut? Den trenger nok en overhaling tipper jeg, for det høres ut som om den har blitt tørr/rustet/irret i foringene. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=87058 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 16, 2007 Om det kun er selve viskerbladene som hopper bortover ruten, sjekk at viskergummien står i rett vinkel på ruten. Evt bøy på viskerarmene til viskerbladene står rett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 16, 2007 Jeg tipper det samme som Per her...helt vanlig problem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...