#1 Skrevet Desember 16, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 16, 2007 fant det ute på nette jeg da Så hadde ikke sett det før... My bad 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 16, 2007 Mon tro om man kan få tak i det merket noe sted.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 16, 2007 Hehe, Raggarbilen tilhører Adrian Ingdal her på forumet:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 16, 2007 Er chromeringer rundt endestussen på RS6 orginalt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 16, 2007 Du har skrevet feil i tittelen, det skal være raggarbil er skikkelig bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 16, 2007 raggarbil vs wannebe;) Audi A6 2.7 Biturbo 230 hk;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 16, 2007 Jøss, er det gamle Audi 100'n min? Adrian, er det kuttet hull til bassere i hattehylla i denne? Hadde en sånn med nesten samme reg.nr i 95. Hadde sorte baklamper da jeg solgte den og 40mm senk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 16, 2007 er "justert" litt på høyttalerhullene i hatthylla ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 17, 2007 Burde være lett å kjenne igjen, for det spoilersettet på den 100'en er ekstremt sjeldent og omtrent umulig å få tak i, da det gikk ut av produksjon på 80-tallet.. Ikke ofte man ser en 100 med det der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 17, 2007 Zender bakfanger og sideskjørt ja. Har vært flere og spurt etter det Synd jeg ikke har frontskjørtet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 17, 2007 så dette er en 2,7? teite greier i så fall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 17, 2007 Er det ikke den som lå til salgs her for en stund siden som er en "ombygd" RS6 som det ble så mye bråk av? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 17, 2007 Jepp, det er nok en 2,7 ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 18, 2007 Fææit raggarbil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 21, 2007 er det den som står rs4 motor i? viss det er den så lurte eg ei stund på å kjøpe den,, noen som kjennertil den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Desember 22, 2007 nei, det er bare en 2.2 sugemotor i godbilen, men den kan trekke et helt hus! Faen så my moment i skiten. 530-vogn over 15% stigning, itjnå problem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Desember 22, 2007 rs6 en eg tenkte på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Desember 22, 2007 rs6 en eg tenkte på Tror du ikke adrian viste det? Hadde nok kjørt RAGGARBIL , istedet for en A6 med RS6 logo. Dog liker jeg V6 turbo lyden bedre en den ekle V8 lyden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Desember 23, 2007 Du kan komme med så mye "RS6" du vil, men ingenting slår en god, gammel typ44. Motorlyd, driftssikkerhet, komfort og alt. Jeg har en "billig" modell, men likevel er den utrolig god å kjøre. Eneste bilen jeg har sittet bedre i er 90n, og den har S4-stoler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Desember 23, 2007 Du kan komme med så mye "RS6" du vil, men ingenting slår en god, gammel typ44. Motorlyd, driftssikkerhet, komfort og alt. Jeg har en "billig" modell, men likevel er den utrolig god å kjøre. Eneste bilen jeg har sittet bedre i er 90n, og den har S4-stoler. Må si meg enig der! gammel typ44 til bruksbil er tingen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Desember 23, 2007 skeptisk til nett dette eg då 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...