#1 Skrevet Desember 16, 2007 Vet jeg har postet linken her før men siden jeg allerede satt her og dagdrømte så leitet jeg opp denne igjen. Dette må bare være det desidert råeste som finnes i familiebil sammenheng. Jeg får ett stort glis rundt munnen og en god følelse i magen hver gang jeg ser dette klippet. Som jeg gjorde i fjord gjør jeg igjen. Dette er min 1 plass på ønskelista til jul;) http://www.youtube.com/watch?v=H9Wf4K7a0kI 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 16, 2007 Ah.. Sett denne filmen mangen ganger. Blir aaaaldri lei. Mye snø + en små trimmet RS6, det er vel nærmeste man kommer himmelen..!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 17, 2007 Sier meg helt enig: rock : Dette må vere drømmebilen...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 17, 2007 Den bilen der er bare DEILIG!!!!!! Får plass til både hundebur og barnevogn i den bilen der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 18, 2007 Den bilen der er bare DEILIG!!!!!! Får plass til både hundebur og barnevogn i den bilen der. Hund i en RS6? Hvem vil ha lukten av våt hund i en RS6 vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 18, 2007 OT: Men ser han bruker håndbrekket ganske mye, hvordan er egentlig dette når du har drivkraft på bakhjulene? Hvis han gir gass mens han drar i stanga hvordan slitasje gir dette da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 18, 2007 Hund i en RS6? Hvem vil ha lukten av våt hund i en RS6 vel? Det er jo familiebil hehe.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 18, 2007 familiebil og familiebil....den har jo ikke bakseter. Hvis man skal sammenligne prisen opp mot andre 2-seters sportsbiler, ligger den ikke så veldig bra an.....RS6+20.000euro i oppgraderinger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 18, 2007 OT: Men ser han bruker håndbrekket ganske mye, hvordan er egentlig dette når du har drivkraft på bakhjulene? Hvis han gir gass mens han drar i stanga hvordan slitasje gir dette da ? Anyone? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 18, 2007 Chlutsjer den ut med brekk og tar ned brekket og gir gass. Helt likt som en hvilken som helst RWD bil. Hverken mere eller mindere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 18, 2007 Sikkert moro å kjøre denne på snøen, men hadde vært artig å sett en film eller to av den på asfalt! Det er jo 580hk i bilen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 18, 2007 Her har du litt autobane kjøring med bilen hvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 18, 2007 Og den veier hvor mye denne RS6'en? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 18, 2007 familiebil og familiebil....den har jo ikke bakseter. Hvis man skal sammenligne prisen opp mot andre 2-seters sportsbiler, ligger den ikke så veldig bra an.....RS6+20.000euro i oppgraderinger. Genialt da og ta inn en RS6 CS varebil. Noen kloke hoder som kan regne avgifter på denne som 2 seters varebil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 18, 2007 Han som kjørte lagde jo også noen festlige lyder.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 18, 2007 Og den veier hvor mye denne RS6'en? den er lettet 300kg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Desember 18, 2007 Genialt da og ta inn en RS6 CS varebil. Noen kloke hoder som kan regne avgifter på denne som 2 seters varebil? Denne kan ikke regges som varebil. Har ikke fått statskassa inn i noen Audi etter regelendringen i 2001. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Desember 18, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Desember 19, 2007 den er lettet 300kg. det vil si? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Desember 25, 2007 Google! Du klarer vel og finne vekten på bilen, for så å trekke fra 300 kg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Desember 25, 2007 Google! Du klarer vel og finne vekten på bilen, for så å trekke fra 300 kg? Kunne du ikke bare postet tallene? 1865 - 300 = 1565 http://no.wikipedia.org/wiki/Audi_RS6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Desember 25, 2007 Google! Du klarer vel og finne vekten på bilen, for så å trekke fra 300 kg? Hehe, var vel ikke fult SÅ interessert i å vite vekta da;) Kunne du ikke bare postet tallene? For å gjøre det "enkelt" vettu:rolleye: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...