#1 Skrevet Desember 16, 2007 Er det vanlig at det blir støvkant når man har repplakkert hos billakkverksted ? På en måte matt overflate mellom der det er ny lakk og den orginale. ? Når man stryker over kan man kjenne at det ikke er glatt på en måte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 16, 2007 Ofte er det bare å vente to-tre uker, og så kan man rubbe ned og polere bort dette:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 16, 2007 Er dette noe jeg skal gjøre ? Er det ikke vanlig at verksted tar dette ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 16, 2007 Da går man over med clay. Som fjerner oversprayen fra lakkeringen. http://www.scandicshine.no/nettbutikk/index.php?main_page=product_info&cPath=12&products_id=20 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 16, 2007 Er dette noe jeg skal gjøre ? Er det ikke vanlig at verksted tar dette ? Når pappa fikk lakkert opp siden på sin A4, fikk vi beskjed om å komme tilbake etter noen uker, så skulle de ta dette. Og etter at de gjorde det ser jeg ikke overgangen mellom ny/gammel lakk mer. De brukte bare 3M produkter som de polerte overgang med. Trengte ikke bruke clay en gang:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...