#1 Skrevet Desember 16, 2007 Vannlekkasje i disse bilene er jo velkjennt, men vet noen om det går kanaler fra bagaserommet og inn i coupeen? Dette er en Typ 89 B3 89 mod, med stående reservehjul. Vet jeg har en lekkasje fra baklukepakningen, men vannet har en tendens til å forsvinne fra bagasjerommet, men det blir et "basseng" i gulvet i selve coupeen. Lurer på om jeg må bytte pakninger for en månedslønning eller det kan holde med bagasjeromspakningen ? Det er sikkert noen guruer på Coupe som kan fortelle meg om det er mulig at vannet tar denne veien ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 17, 2007 har samme problemet selv.. mye vann bak på passasjer siden og fremme. så her endag at det rant vann på innsida av frontruta overfra.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 17, 2007 Ja det er mange tråder om dette. Men det er jo vanskelig å vite hvor vannet kan renne. Kan virke som om det er et poeng dette da ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 17, 2007 Jeg hadde problemer med masse vann forran på begge sider i min, lakk inn ved sikringsboksen i motorrommet;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...