Anbefalte innlegg

Vannlekkasje i disse bilene er jo velkjennt, men vet noen om det går kanaler fra bagaserommet og inn i coupeen? Dette er en Typ 89 B3 89 mod, med stående reservehjul.

Vet jeg har en lekkasje fra baklukepakningen, men vannet har en tendens til å forsvinne fra bagasjerommet, men det blir et "basseng" i gulvet i selve coupeen. Lurer på om jeg må bytte pakninger for en månedslønning eller det kan holde med bagasjeromspakningen ?

Det er sikkert noen guruer på Coupe som kan fortelle meg om det er mulig at vannet tar denne veien ...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har samme problemet selv.. mye vann bak på passasjer siden og fremme. så her endag at det rant vann på innsida av frontruta overfra..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det er mange tråder om dette. Men det er jo vanskelig å vite hvor vannet kan renne.

Kan virke som om det er et poeng dette da ...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde problemer med masse vann forran på begge sider i min, lakk inn ved sikringsboksen i motorrommet;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.