#1 Skrevet Desember 16, 2007 Hola. Har de respektive lokallag noen formening om dette ? Molde som arrangerer i 2008 vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 17, 2007 Det er vel Molde som skal ha etter planen men om de er klar og har planlagt noe må gudane vite.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 21, 2007 Er det ingen i Molde som har noen formening om dette? Eller er alle for opptatt med juleforberedelser:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 21, 2007 Har vel hatt kvart sitt år no.. Skulle ikke prøve å gått sammen alle 3 da å fått til noe kjempe bra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 21, 2007 Har vel hatt kvart sitt år no.. Skulle ikke prøve å gått sammen alle 3 da å fått til noe kjempe bra? NEsten like bra som det vi hadde altså? =) Neida, jeg har faktisk tenkt tanken selv. Og har allerede lagt en del planer om det blir aktuelt å administrere treff igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 21, 2007 NEsten like bra som det vi hadde altså? =) Neida, jeg har faktisk tenkt tanken selv. Og har allerede lagt en del planer om det blir aktuelt å administrere treff igjen. Det hadde kanskje vært en tanke å få Romsdalingene i tale da så får vi høre hva de har å si om saken. Tanken er ihvertfall god 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 21, 2007 Ja, selvfølgelig. Det er Molde sin tur så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 27, 2007 Tja, jo, ja kanskje det?! Ingen eksakte planer. Skulle vel fått med noen da..... Planer har man jo alltids, men det trengs folk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 28, 2007 Terje er jo ei innovativ sjel,han har vel alltids et par planer på lur regner jeg med... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 25, 2008 I forbindelse med klubbens 15 år jubileum og Møllers karavane til samtilige forhandlere i sommer har Molde fått besøk den 9.7! Spørsmålet er om vi skal arrangere treff denne dagen i Molde! Noen som vil hjelpe til? JA det er midt i uka!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 25, 2008 Hva er historien bak denne karavanen da? Kommer det noen R8, S5 osv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 26, 2008 Hva som kommer i fra Møller blir nok kunngjort senere! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 31, 2008 Er ikke litt kjræsj med å ha det midt i uka da? Er ikke mulig å få til en dialog med møller der da å høre om de klarer å flytte caravanen:p vi er jo tross alt gode kunder Det å ha treffet midt i uken fordi der er caravan er vell ikke helt god plan. Da det vill vere kø helt til vestnes for å prøvekjøre noe Det var min mening 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 31, 2008 VACN Nordvest 2008 blir da arrangert i forbindelse med RoadShow`et ? Som ett dags treff? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 31, 2008 Nå missforsto jeg det med road show/caravan. Tenkte på møller caravan jeg med nyheter fra vw audi hos forhandleren! Men fortsatt ikke enig i å ha det midt i uken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 5, 2008 Noe må gjøres i forbindelse med dette. Hvis noen vil lage ett helgetreff i tillegg så bare å si i fra. Har ikke planlagt noe foreløpig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 13, 2008 hadde vært suppert med ett helgatreff! kanskje vi skulle ha samlet en gjeng og diskutert litt, kommet med ideer og innspill?!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 23, 2008 her var det lite som skjer??? syns vi skulle fått til noe:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 23, 2008 På helg kan jeg stille opp og hjelpe til som vakt eller whatever, men i uka har jeg ikke sjans pga arbeidstid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet April 23, 2008 Som nevnt tidligere (?) så har vi i Nordmøre Lokallag ganske komplette planer klare. Men jeg er litt usikker på hvilken dato/helg som kan være aktuell for folk. Samt hvor stor oppslutning man kan forvente å få. Men som sagt, vi er nesten "go" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet April 25, 2008 Som nevnt tidligere (?) så har vi i Nordmøre Lokallag ganske komplette planer klare. Men jeg er litt usikker på hvilken dato/helg som kan være aktuell for folk. Samt hvor stor oppslutning man kan forvente å få. Men som sagt, vi er nesten "go" få høre hva dere har da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet April 25, 2008 Det er jo litt hemmelig da Men som sagt så har vi satt oss ned ved en tidligere anledning å planlagt treff med utgangspunkt i Molde, Kristiansund og ett en annen plass. Just in case, og fordi vi har lite annet å drive med kveldstid Treffet vil inneholde det vanlige som vi er vant med ifra lokale VACN treff. DVS. sosialt, utstilling, aktiviteter, crusing og grilling + drikke. I hvilke former kan vi komme tilbake til, om det er nok folk som mener dette er interesant. Dog tror jeg vi sliter med å få Nazaret klare til konsert for oss En annen ting er jo det at det er en ganske tett kalender i år da. Så vanskelig å ikke komme for tett innpå andre treff. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet April 26, 2008 Det er jo litt hemmelig da Men som sagt så har vi satt oss ned ved en tidligere anledning å planlagt treff med utgangspunkt i Molde, Kristiansund og ett en annen plass. Just in case, og fordi vi har lite annet å drive med kveldstid Treffet vil inneholde det vanlige som vi er vant med ifra lokale VACN treff. DVS. sosialt, utstilling, aktiviteter, crusing og grilling + drikke. I hvilke former kan vi komme tilbake til, om det er nok folk som mener dette er interesant. Dog tror jeg vi sliter med å få Nazaret klare til konsert for oss En annen ting er jo det at det er en ganske tett kalender i år da. Så vanskelig å ikke komme for tett innpå andre treff. hadde vært supert med ett treff i molde for og bytte litt plass...syns dette er no vi burde få til. ja, kalendern er tett i år, men hvilken hidden kunne passa da? noen meninger om det folkens? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet April 30, 2008 Den 1-3. august er det nå planer at VW-Audi Nordvest skal arrangeres. Planene om å arrangere treff i Molde er nå skrinlagt. Vi tenker nytt! Stedet for dette treffet vil bli på Åndalsnes. Samme helg er det Raumarock som er en stor festival i Åndalsnes. Mer info om Raumarock finner du på http://www.raumarock.no Planene for denne helgen er: Cruising på Lørdag Utstilling på Søndag Mer info vil komme fortløpende. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet April 30, 2008 Høres bra ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...