#26 Skrevet April 30, 2008 Ta kontakt pr pm/epost/tlf om du vil ha meg til å stille som funksjonær PH. Så skal jeg sørge for å ordne meg med helt fri den helga. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mai 7, 2008 høres bra ut ditte herno;P..nokken planer om kor cruisingen skal ta veien da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mai 7, 2008 Den 1-3. august er det nå planer at VW-Audi Nordvest skal arrangeres. Planene om å arrangere treff i Molde er nå skrinlagt. Vi tenker nytt! Stedet for dette treffet vil bli på Åndalsnes. Samme helg er det Raumarock som er en stor festival i Åndalsnes. Mer info om Raumarock finner du på http://www.raumarock.no Planene for denne helgen er: Cruising på Lørdag Utstilling på Søndag Mer info vil komme fortløpende. Bombe da at dette måtte komme akkurat samtidig som jeg ligger på stranden i syden!! Det var JÆV.. kjipt!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mai 7, 2008 SELVFØLGELIG i syden jeg også!!! AAAARGH.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mai 14, 2008 Jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mai 19, 2008 Dette passer meget bra kommer nok jeg gitt,spørs bare med hva håper på raten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...