Anbefalte innlegg

hei

jeg lurer på det å montere turbo i min A4....

hva trenger jeg av deler, hva koster det??er det no jeg kan klare selv???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp deg heller en bil med original turbo du, om ikke du er en kløpper på div...

 

Kan fort skjære seg det der!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det enkleste er å bytte bil...eller så ville jeg heller kjøpten 1.8T motor, men du må har ny luftfliterboks, IC, slanger og det elektriske.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet om noen som har en 1.8T motor til salgs med alt du trenger... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan man ikke montere et hiddensprut?

er kjekt for videre tirimming oxo det.

er det egentlig så veldig vanskelig? trenger vel ikke mer en

turbo

manigold

wg hvis ikke turboen har det

dump

ic

kn filter

div rør og silicon slanger

 

man kan vel fort bli dyrt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo en helt annen kompresjon på en sugemotor enn en overladet motor. For små effektøkninger kan vel billige ting som f.eks tykkere toppakning bidra til lavere komp, men skal du lade en del og gjøre det skikkelig bør du skifte stempler m.m. til komponenter som er beregnet for dette.

 

Ser man økonomisk på det vil en turbokonvertering på denne bilen aldri i verden lønne seg. Selg bilen - kjøp en original 1,8T.

 

Er det den mekaniske utfordringen du er ute etter er det en annen sak, men det er ikke nødvendigvis en jobb som blir kronet med suksess om du ikke er relativt dyktig på slikt ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

selg og kjøp deg en bil med turbo ja.. mye tryggere og enklere! selv gjort dette på min bil..blitt noen mnder i garasjen på den i løpet av tida jeg har hatt den..positvie er jo at man lærer mye da:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.