Ny styling butikk i Trondheim

Anbefalte innlegg

Har du vært innom eller? Så det no særlig ut?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjenner tilfeldigvis en av de som er med på prosjektet..var innom på torsdagen...netopp åpnet så fortsatt ting som ikke er på plass, men har fått inn en haug med fangere å sideskjørt til forskjellige biler(bora,passat,golf,A4..div.japser etc). Fangerne er standard rieger som bærer preg av rs2/rs4 etterligning ol. Lexus lykter var det også nok av...Tynnt med felger, men var på vei...OZ-felger: ja : Skal satses på bilstereo også...Bare å ønske de lykke til, er jo faktisk eneste sjappa av den typen i byen,bortsett fra Thorshov..: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Rune Sveian

Har du vært innom eller? Så det no særlig ut?

 

Jess... var innom dær en tur på fredagen, var da litt å se på dær!

Det stemmer det som Jo Persen skriver, mange fangere og noen sideskjørt å se ja...

 

Jeg måtte jo handle noe når jeg var dær, så jeg kjøpte meg en liten antenne i Alu. lignende greier! så fikk jeg byttet ut den store stygge originale antennen på taket på Coupe'n min :P

 

Det er bra at noen starter opp en slik butikk ja, er ikke så alt for mange hær i Trondheim!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo normalt at det begrenser seg litt hva man kan ha i butikken, eller på lager, men åssen er utvalget dems da, med tanke på hva de klarer å skaffe og sånt?

 

Dette veit kanskje du litt om Jo?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Rune Sveian

Er jo normalt at det begrenser seg litt hva man kan ha i butikken, eller på lager, men åssen er utvalget dems da, med tanke på hva de klarer å skaffe og sånt?

 

Dette veit kanskje du litt om Jo?

kan vel skaffe det meste fra tyskland, spesielt rieger, men litt venting blir d nok visst det ikke finnes på lager...bilstereo seksjonen er under utbygging, felger å dekk var også på vei. Dra bortover en tur da. Det som hørtes kult ut var treff planene med dbDrag, kåringer etc.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor i trondheim ligger denne butikken ? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De skaffer det meste, FK, rieger etc......En kompis har begynt å jobbe der, prisene er ikke så aller verst de heller. Fant meg baklukespoiler til bila for 998.....Sjappa ligger i osloveien 132.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet forresten at det skal starte opp en styling butikk til i trondheim på DORA. Han satser på import av styling etc. fra USA.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jøsses, voldsomt med butikker som popper frem da :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Rune Sveian

Jøsses, voldsomt med butikker som popper frem da :D

Ja, å det var på tide.........

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.